1. >Ot 1853 nasam
  2. >Приветствайте рециклируемите материали до 2025 г. със свеж нов дизайн

Като част от мисията на Bonduelle за активно опазване на околната среда, до 2025 г. всяка една опаковка ще бъде изработена така, че да може да бъде рециклирана или повторно използвана. Имайки това предвид, ние започнахме процеса по нов дизайн на опаковките за замразената гама от моно и смесени зеленчуци, приближавайки се успешно до тази цел.

 Това, което доведе до трансформацията, беше основна стратегическа цел: запазване и увековечаване на добре познатите визуални елементи на марката (отличителните белези на марката), чрез издигането й в модерна, оригинална визия, което я отличава от конкуренцията.

 В процеса на проектиране на опаковката ние внимателно анализирахме и дефинирахме нейните съставни елементи:

 Обширен преглед на категорията

 Замразените зеленчуци обикновено се съхраняват в хладилник един върху друг, за разлика от добре подредените консервирани или опаковани в кутии продукти. Докато чакат реда си да бъдат използвани в някоя вкусна рецепта, податливият опаковъчен материал се деформира във фризера на магазина.

Имайки това предвид, ние отделихме на стратегическите дизайнерски елементи цялото пространство, от което се нуждаят, правейки ги видими и привличащи вниманието.

 Всички светлини върху опаковката

 Използвахме фотография, за да уловим истинската привлекателност на храната, запазвайки достатъчно пространство и заснемайки я от най-добрия ъгъл, който комуникира нейния вкус, интегрирайки я в един хармоничен дизайн на опаковката.

 Йерархия и състав

 Рафтът е бойно поле за внимание и всички ние сме устремени към победата. Увеличихме всички основни елементи, като взехме предвид продуктовата категория.

 Цветната палитра на Bonduelle

 Ангажирахме се да запазим целостта на марката, запазвайки емблематичната зелено-жълта цветова гама.

 Смятаме, че белия фон е единствената подходяща опция, която осигурява достатъчен контраст със зеленчуците (изобилието от зелено ни подхожда, но преобладава изключително много в категорията).

 Също така, бялото е модерен, премиум цвят и е част от палитрата на марката Bonduelle.

 Стилистика

 Нашият творчески стремеж е да създаваме композиции, които излъчват различно, характерно настроение. Този стил на дизайн резонира с нашите изискани клиенти, които ценят автентичните, приветливи и конкретни резултати под формата на продукти, произведени с грижа и внимание. Въпреки че почерпихме вдъхновение от високото майсторство, внимавахме да не прекалим в старанието си. Вместо това внимателно постигнахме баланс между всички елементи и стилистиката на логото. Ние вярваме, че този подход постига правилния баланс между майсторство и практичност, запазвайки визуалните похвати, с които марката борави с лекота.

 Как успяхме

 Избрахме модерна и по-минималистична визия в унисон с процеса на рециклиране, като се стремим да вплетем чисто новата философия в дизайна на опаковката.

 Вкусните зеленчуци са представени в момент, който е максимално близо до времето на прибирането им от полето, улавяйки характерните черти на продукта и оставяйки място за широк спектър от кулинарни идеи и подходи.

 Мисия на марката

 Новият подход към дизайна на опаковките има за цел да продължи мисията на марката да вдъхновява потребителите да направят естествен и съзнателен избор за включване на зеленчуци в диетата си. По този начин, функцията на опаковката е да комуникира прозрачност за качеството на нашите зеленчуци (моно или комбинирани) към всички потребители.