Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Пилатес

Момичета които се разстягат в зала
 
 

Пилатесът е тук, за да ви помогне да направите красиво тяло без допълнително натоварване! Тренировката се състои от серия повтарящи се движения, които ангажират тялото и ума, помагат в постигането на физическа хармония и са подходящи за хора на различни възрасти и с различно ниво на подготовка.

 

Не само за спортисти и танцьори

Пилатесът е разработен през двайсетте години на XX век от Джоузеф Х. Пилатес с мисъл за спортистите и танцьорите, които често са изложени на контузии и имат нужда от безопасна рехабилитация за да се върнат към тренировките. Този метод не е насочен само към големите мускули, а и към подсилване на малките мускули, за чието съществуване дори не знаем.

Преимущества:

  • Пилатесът дава изключителен поглед върху собственото тяло – по време на практиката, нашият ум се съсредоточава върху контрола на движенията и върху положението на тялото в пространството.
  • Учи на правилно дишане, водещо до намаляване на стреса.
  • Помага да се изгради мускулна маса без мазнини.
  • Оформя „центъра на тялото”, т.е. дълбоките коремни мускули и мускулите около гръбначния стълб.
  • Пилатесът поддържа цялото тяло в идеално състояние. Тренирате дори стъпалата!

Рецепти, които може да ви интересуват

Мексиканска салата с паста и риба тон
Мексиканска салата с паста и риба тон

Здравословна и хранителна салата с уникален вкусов микс

2 човека 15-30 минути Умерено
Салата с царевица чили, синьо сирене и орехи
Салата с царевица чили, синьо сирене и орехи

Много специална салата заради пикантния вкус на царевица с люти чушки Bonduelle и синьо сирене

4 човека под 15 минути Лесно
Такос с червен боб
Такос с червен боб

Ястие, което ви отвежда в Мексико и ви очарова с цветни комбинации

2 човека 30-45 минути Лесно
Chapati (чапати) – индийски хляб
Chapati (чапати) – индийски хляб

Chapati (чапати) – индийски хляб, във формата на палачинка, правен от пресято брашно и печен на котлон.

3 човека над 45 минути Лесно
Пилатес
Момичета които се разстягат в зала
 
 

Пилатесът е тук, за да ви помогне да направите красиво тяло без допълнително натоварване! Тренировката се състои от серия повтарящи се движения, които ангажират тялото и ума, помагат в постигането на физическа хармония и са подходящи за хора на различни възрасти и с различно ниво на подготовка.

 

Не само за спортисти и танцьори

Пилатесът е разработен през двайсетте години на XX век от Джоузеф Х. Пилатес с мисъл за спортистите и танцьорите, които често са изложени на контузии и имат нужда от безопасна рехабилитация за да се върнат към тренировките. Този метод не е насочен само към големите мускули, а и към подсилване на малките мускули, за чието съществуване дори не знаем.

Преимущества:

  • Пилатесът дава изключителен поглед върху собственото тяло – по време на практиката, нашият ум се съсредоточава върху контрола на движенията и върху положението на тялото в пространството.
  • Учи на правилно дишане, водещо до намаляване на стреса.
  • Помага да се изгради мускулна маса без мазнини.
  • Оформя „центъра на тялото”, т.е. дълбоките коремни мускули и мускулите около гръбначния стълб.
  • Пилатесът поддържа цялото тяло в идеално състояние. Тренирате дори стъпалата!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description