Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Пилатес

Момичета които се разстягат в зала
 
 

Пилатесът е тук, за да ви помогне да направите красиво тяло без допълнително натоварване! Тренировката се състои от серия повтарящи се движения, които ангажират тялото и ума, помагат в постигането на физическа хармония и са подходящи за хора на различни възрасти и с различно ниво на подготовка.

 

Не само за спортисти и танцьори

Пилатесът е разработен през двайсетте години на XX век от Джоузеф Х. Пилатес с мисъл за спортистите и танцьорите, които често са изложени на контузии и имат нужда от безопасна рехабилитация за да се върнат към тренировките. Този метод не е насочен само към големите мускули, а и към подсилване на малките мускули, за чието съществуване дори не знаем.

Преимущества:

  • Пилатесът дава изключителен поглед върху собственото тяло – по време на практиката, нашият ум се съсредоточава върху контрола на движенията и върху положението на тялото в пространството.
  • Учи на правилно дишане, водещо до намаляване на стреса.
  • Помага да се изгради мускулна маса без мазнини.
  • Оформя „центъра на тялото”, т.е. дълбоките коремни мускули и мускулите около гръбначния стълб.
  • Пилатесът поддържа цялото тяло в идеално състояние. Тренирате дори стъпалата!

Рецепти, които може да ви интересуват

Мъфини с броколи и чоризо

Мъфини с броколи и чоризо

Вкусни мъфини за всякакви поводи

2 човека 30-45 минути Трудно
Хачапури (Грузински чийзкейк)

Хачапури (Грузински чийзкейк)

Всъщност няма “Supra” (грузински празник) без тази популярна и вкусна перла на грузинската кухня.

1 човек над 45 минути Лесно
Poffertjes – Холандски сладки палачинки

Poffertjes – Холандски сладки палачинки

Poffertjes – това са традиционни холандски десерти, които приличат на палачинки, но са по-сладки и са с по-малък размер.

6 човека 15-30 минути Лесно
Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – кюфтета от мляно месо – рецептата за това ястие, домакините си предават от поколение на поколение.

4 човека 30-45 минути Умерено
Пилатес
Момичета които се разстягат в зала
 
 

Пилатесът е тук, за да ви помогне да направите красиво тяло без допълнително натоварване! Тренировката се състои от серия повтарящи се движения, които ангажират тялото и ума, помагат в постигането на физическа хармония и са подходящи за хора на различни възрасти и с различно ниво на подготовка.

 

Не само за спортисти и танцьори

Пилатесът е разработен през двайсетте години на XX век от Джоузеф Х. Пилатес с мисъл за спортистите и танцьорите, които често са изложени на контузии и имат нужда от безопасна рехабилитация за да се върнат към тренировките. Този метод не е насочен само към големите мускули, а и към подсилване на малките мускули, за чието съществуване дори не знаем.

Преимущества:

  • Пилатесът дава изключителен поглед върху собственото тяло – по време на практиката, нашият ум се съсредоточава върху контрола на движенията и върху положението на тялото в пространството.
  • Учи на правилно дишане, водещо до намаляване на стреса.
  • Помага да се изгради мускулна маса без мазнини.
  • Оформя „центъра на тялото”, т.е. дълбоките коремни мускули и мускулите около гръбначния стълб.
  • Пилатесът поддържа цялото тяло в идеално състояние. Тренирате дори стъпалата!