Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Модерни здравословни храни през 2015 г.

Пируването ще стане по-малко смело и по-планирано. Нуждата да пестите от бюджета си, без да ограничавате разнообразието от ястия на масата ще събуди кулинарна креативност. Различни ястия от зеленчуци, плодове, зърнени храни ще бъдат в основата на домашната диета. Наденички – не! Броколи – да!

Trendy healthy foods in 2015

Съвет за онези, които поддържат форма: яжте повече зеленчуци от плодове. Има повече витамини в зеленчуците (особено в зелените – замразени или пресни), отколкото в плодовете. Съдържанието на нитрати във внесените грозде и праскови е едно от най-високите. В този случай витамините са почти изчезнали поради дългото транспортиране. Но във всеки пакет замразени зеленчуци ще откриете пълен набор от основни витамини и минерали. Можете да ги задушите, тъй като в този случай зеленчуците запазват своя цвят, форма и вкус. Отлично е, ако имате съд за задушаване! Ако не, има още два лесни начина да готвите. Можете да използвате сито: сложете го върху тенджерата с вряща вода, добавете зеленчуците в ситото, покрийте с капак и гответе. Ако не можете да намерите сито, използвайте тензух (направете малък „хамак”, като завържете краищата за дръжките на тенджерата) и гответе при затворен капак около 15-20 минути. Обърнете внимание: не трябва да размразявате зеленчуците за уреда за готвене на пара.


Рецепти, които може да ви интересуват

Фейжоада – ястие от червен боб с парчета свинско месо
Фейжоада – ястие от червен боб с парчета свинско месо

Фейжоада е едно от най-известните португалски ястия.

3 човека над 45 минути Лесно
Зелен фасул на яхния
Зелен фасул на яхния

Типично българска яхния, готвена във всеки български дом.

3 човека 30-45 минути Лесно
Пиле "Жулиен"
Пиле "Жулиен"

Класическа рецепта с перфектен вкус

4 човека 30-45 минути Лесно
Tolma - сърми с лозови листа
Tolma - сърми с лозови листа

Сърмите с лозови листа не са много трудни за приготвяне и имат невероятен вкус.

8 човека над 45 минути Лесно
Модерни здравословни храни през 2015 г.

Пируването ще стане по-малко смело и по-планирано. Нуждата да пестите от бюджета си, без да ограничавате разнообразието от ястия на масата ще събуди кулинарна креативност. Различни ястия от зеленчуци, плодове, зърнени храни ще бъдат в основата на домашната диета. Наденички – не! Броколи – да!

Trendy healthy foods in 2015

Съвет за онези, които поддържат форма: яжте повече зеленчуци от плодове. Има повече витамини в зеленчуците (особено в зелените – замразени или пресни), отколкото в плодовете. Съдържанието на нитрати във внесените грозде и праскови е едно от най-високите. В този случай витамините са почти изчезнали поради дългото транспортиране. Но във всеки пакет замразени зеленчуци ще откриете пълен набор от основни витамини и минерали. Можете да ги задушите, тъй като в този случай зеленчуците запазват своя цвят, форма и вкус. Отлично е, ако имате съд за задушаване! Ако не, има още два лесни начина да готвите. Можете да използвате сито: сложете го върху тенджерата с вряща вода, добавете зеленчуците в ситото, покрийте с капак и гответе. Ако не можете да намерите сито, използвайте тензух (направете малък „хамак”, като завържете краищата за дръжките на тенджерата) и гответе при затворен капак около 15-20 минути. Обърнете внимание: не трябва да размразявате зеленчуците за уреда за готвене на пара.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description