Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Модерни здравословни храни през 2015 г.

Пируването ще стане по-малко смело и по-планирано. Нуждата да пестите от бюджета си, без да ограничавате разнообразието от ястия на масата ще събуди кулинарна креативност. Различни ястия от зеленчуци, плодове, зърнени храни ще бъдат в основата на домашната диета. Наденички – не! Броколи – да!

Trendy healthy foods in 2015

Съвет за онези, които поддържат форма: яжте повече зеленчуци от плодове. Има повече витамини в зеленчуците (особено в зелените – замразени или пресни), отколкото в плодовете. Съдържанието на нитрати във внесените грозде и праскови е едно от най-високите. В този случай витамините са почти изчезнали поради дългото транспортиране. Но във всеки пакет замразени зеленчуци ще откриете пълен набор от основни витамини и минерали. Можете да ги задушите, тъй като в този случай зеленчуците запазват своя цвят, форма и вкус. Отлично е, ако имате съд за задушаване! Ако не, има още два лесни начина да готвите. Можете да използвате сито: сложете го върху тенджерата с вряща вода, добавете зеленчуците в ситото, покрийте с капак и гответе. Ако не можете да намерите сито, използвайте тензух (направете малък „хамак”, като завържете краищата за дръжките на тенджерата) и гответе при затворен капак около 15-20 минути. Обърнете внимание: не трябва да размразявате зеленчуците за уреда за готвене на пара.


Рецепти, които може да ви интересуват

Сьомга с уасаби — японски хрян
Сьомга с уасаби — японски хрян

Рецепта за сьомга с японски хрян „Wasabi”.

4 човека над 45 минути Умерено
Киш с броколи и чери домати
Киш с броколи и чери домати

Истински специалитет от френската кухня, идеален за цялото семейство

2 човека над 45 минути Лесно
Бобени банички
Бобени банички

Вегетарианско ястие!

4 човека 30-45 минути Лесно
Салата от пържени патладжани, лук и домати
Салата от пържени патладжани, лук и домати

Рецепта за специалитета на арабската кухня - салата от пържени патладжани, лук и домати.

8 човека над 45 минути Умерено
Модерни здравословни храни през 2015 г.

Пируването ще стане по-малко смело и по-планирано. Нуждата да пестите от бюджета си, без да ограничавате разнообразието от ястия на масата ще събуди кулинарна креативност. Различни ястия от зеленчуци, плодове, зърнени храни ще бъдат в основата на домашната диета. Наденички – не! Броколи – да!

Trendy healthy foods in 2015

Съвет за онези, които поддържат форма: яжте повече зеленчуци от плодове. Има повече витамини в зеленчуците (особено в зелените – замразени или пресни), отколкото в плодовете. Съдържанието на нитрати във внесените грозде и праскови е едно от най-високите. В този случай витамините са почти изчезнали поради дългото транспортиране. Но във всеки пакет замразени зеленчуци ще откриете пълен набор от основни витамини и минерали. Можете да ги задушите, тъй като в този случай зеленчуците запазват своя цвят, форма и вкус. Отлично е, ако имате съд за задушаване! Ако не, има още два лесни начина да готвите. Можете да използвате сито: сложете го върху тенджерата с вряща вода, добавете зеленчуците в ситото, покрийте с капак и гответе. Ако не можете да намерите сито, използвайте тензух (направете малък „хамак”, като завържете краищата за дръжките на тенджерата) и гответе при затворен капак около 15-20 минути. Обърнете внимание: не трябва да размразявате зеленчуците за уреда за готвене на пара.