Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Латиноамериканска хранителна пирамида с царевица, какао и чушки

Опитайте нещо оптимистично

Латино американска пирамида на син фонТази диета може да представлява интересно разнообразяване на нашето досегашно хранене. Основа на латиноамериканската пирамида са зеленчуците и плодовете, пълнозърнестите продукти и макароните. На това ниво на пирамидата се намират съставки, произхождащи и от двете Америки, като например царевица, какао, домати, чушки чили и картофи, а също пренесените в Америка от колонизаторите растения като например маслини, соя, патладжани, зелени тиквички, портокали, киви. Латиноамериканската диета може да повлияе благоприятно на нашето здраве, да подобри нашето настроение и самочувствие с порцията заредена с енергия екзотика, която носи със себе си.

Най-вече движение

За най-важен елемент от диетата се смята физическата активност. Трябва да се подготвим за промяна на режима на живот и да отделим повече внимание на упражненията. Без спорт, бягане или поне танци латиноамериканската диета губи смисъл.

Екзотика на чинията

Домакиня реже плодове и зеленчуци на дървена дъска в кухняНай-важни в латиноамериканската диета са разбира се споменатите вече плодове и зеленчуци. Те са нейната основа. Препоръчва се също консумирането на големи количества макарони, орехи и пълнозърнести продукти. Тези съставки трябва да се намират във всяко хранене. Веднъж дневно можем да си позволим птиче месо, риба или млечни продукти. Най-рядко можем да консумираме захарни изделия, яйца и месо. Препоръчва се това да става не по-често от веднъж седмично. Няколко препоръки Диетата забранява пиенето на алкохол в големи количества и препоръчва пиенето на много вода. Важен елемент на диетата е честото похапване на плодове. Можете няколко пъти дневно да се насладите на вкуса на папаята, ананаса, гуаявата или мангото.


Рецепти, които може да ви интересуват

Käsekuchen - чийзкейк, кекс от извара

Käsekuchen - чийзкейк, кекс от извара

Рецепта на сладкиш със сирене - Käsekuchen – много известен десерт не само в Германия.

4 човека над 45 минути Умерено
Мексиканска тортиля със сос от кисело мляко

Мексиканска тортиля със сос от кисело мляко

15 минути и снакът е готов!

2 човека 15-30 минути Лесно
Пилешка яхния „Burgundi” с гъби

Пилешка яхния „Burgundi” с гъби

Пилешка яхния с гъби и пушен бульон - Бургунди – сгответе нещо специално за вашите гости!

3 човека 30-45 минути Умерено
Питки с царевица, сметанов дресинг и зелени подправки

Питки с царевица, сметанов дресинг и зелени подправки

Сладка царевица и люти подправки - много вкусни заедно.

4 човека 30-45 минути Умерено
Латиноамериканска хранителна пирамида с царевица, какао и чушки

Опитайте нещо оптимистично

Латино американска пирамида на син фонТази диета може да представлява интересно разнообразяване на нашето досегашно хранене. Основа на латиноамериканската пирамида са зеленчуците и плодовете, пълнозърнестите продукти и макароните. На това ниво на пирамидата се намират съставки, произхождащи и от двете Америки, като например царевица, какао, домати, чушки чили и картофи, а също пренесените в Америка от колонизаторите растения като например маслини, соя, патладжани, зелени тиквички, портокали, киви. Латиноамериканската диета може да повлияе благоприятно на нашето здраве, да подобри нашето настроение и самочувствие с порцията заредена с енергия екзотика, която носи със себе си.

Най-вече движение

За най-важен елемент от диетата се смята физическата активност. Трябва да се подготвим за промяна на режима на живот и да отделим повече внимание на упражненията. Без спорт, бягане или поне танци латиноамериканската диета губи смисъл.

Екзотика на чинията

Домакиня реже плодове и зеленчуци на дървена дъска в кухняНай-важни в латиноамериканската диета са разбира се споменатите вече плодове и зеленчуци. Те са нейната основа. Препоръчва се също консумирането на големи количества макарони, орехи и пълнозърнести продукти. Тези съставки трябва да се намират във всяко хранене. Веднъж дневно можем да си позволим птиче месо, риба или млечни продукти. Най-рядко можем да консумираме захарни изделия, яйца и месо. Препоръчва се това да става не по-често от веднъж седмично. Няколко препоръки Диетата забранява пиенето на алкохол в големи количества и препоръчва пиенето на много вода. Важен елемент на диетата е честото похапване на плодове. Можете няколко пъти дневно да се насладите на вкуса на папаята, ананаса, гуаявата или мангото.