Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Латиноамериканска хранителна пирамида с царевица, какао и чушки

Опитайте нещо оптимистично

Латино американска пирамида на син фонТази диета може да представлява интересно разнообразяване на нашето досегашно хранене. Основа на латиноамериканската пирамида са зеленчуците и плодовете, пълнозърнестите продукти и макароните. На това ниво на пирамидата се намират съставки, произхождащи и от двете Америки, като например царевица, какао, домати, чушки чили и картофи, а също пренесените в Америка от колонизаторите растения като например маслини, соя, патладжани, зелени тиквички, портокали, киви. Латиноамериканската диета може да повлияе благоприятно на нашето здраве, да подобри нашето настроение и самочувствие с порцията заредена с енергия екзотика, която носи със себе си.

Най-вече движение

За най-важен елемент от диетата се смята физическата активност. Трябва да се подготвим за промяна на режима на живот и да отделим повече внимание на упражненията. Без спорт, бягане или поне танци латиноамериканската диета губи смисъл.

Екзотика на чинията

Домакиня реже плодове и зеленчуци на дървена дъска в кухняНай-важни в латиноамериканската диета са разбира се споменатите вече плодове и зеленчуци. Те са нейната основа. Препоръчва се също консумирането на големи количества макарони, орехи и пълнозърнести продукти. Тези съставки трябва да се намират във всяко хранене. Веднъж дневно можем да си позволим птиче месо, риба или млечни продукти. Най-рядко можем да консумираме захарни изделия, яйца и месо. Препоръчва се това да става не по-често от веднъж седмично. Няколко препоръки Диетата забранява пиенето на алкохол в големи количества и препоръчва пиенето на много вода. Важен елемент на диетата е честото похапване на плодове. Можете няколко пъти дневно да се насладите на вкуса на папаята, ананаса, гуаявата или мангото.


Рецепти, които може да ви интересуват

Медальони със сини сливи
Медальони със сини сливи

Свински медальони на скара със сини сливи и червено вино.

4 човека 30-45 минути Лесно
Гъбена супа с франзела
Гъбена супа с франзела

Гъбена супа с франзела – рецепта за любителите на нестандартните кулинарни удоволствия.

3 човека 30-45 минути Умерено
Спаначени гнезда Bonduelle
Спаначени гнезда Bonduelle

Една от най-вкусните рецепти със спанак

3 човека 15-30 минути Лесно
Салата с пиле, царевица и червен боб
Салата с пиле, царевица и червен боб

Вкусна лятна салата

2 човека 30-45 минути Лесно
Латиноамериканска хранителна пирамида с царевица, какао и чушки

Опитайте нещо оптимистично

Латино американска пирамида на син фонТази диета може да представлява интересно разнообразяване на нашето досегашно хранене. Основа на латиноамериканската пирамида са зеленчуците и плодовете, пълнозърнестите продукти и макароните. На това ниво на пирамидата се намират съставки, произхождащи и от двете Америки, като например царевица, какао, домати, чушки чили и картофи, а също пренесените в Америка от колонизаторите растения като например маслини, соя, патладжани, зелени тиквички, портокали, киви. Латиноамериканската диета може да повлияе благоприятно на нашето здраве, да подобри нашето настроение и самочувствие с порцията заредена с енергия екзотика, която носи със себе си.

Най-вече движение

За най-важен елемент от диетата се смята физическата активност. Трябва да се подготвим за промяна на режима на живот и да отделим повече внимание на упражненията. Без спорт, бягане или поне танци латиноамериканската диета губи смисъл.

Екзотика на чинията

Домакиня реже плодове и зеленчуци на дървена дъска в кухняНай-важни в латиноамериканската диета са разбира се споменатите вече плодове и зеленчуци. Те са нейната основа. Препоръчва се също консумирането на големи количества макарони, орехи и пълнозърнести продукти. Тези съставки трябва да се намират във всяко хранене. Веднъж дневно можем да си позволим птиче месо, риба или млечни продукти. Най-рядко можем да консумираме захарни изделия, яйца и месо. Препоръчва се това да става не по-често от веднъж седмично. Няколко препоръки Диетата забранява пиенето на алкохол в големи количества и препоръчва пиенето на много вода. Важен елемент на диетата е честото похапване на плодове. Можете няколко пъти дневно да се насладите на вкуса на папаята, ананаса, гуаявата или мангото.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description