Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Кючек

От няколко години насам все повече жени, вместо аеробика или фитнес избират кючека, който също така подсилва мускулите и стяга тялото.

Какво представлява кючекът?

Това е много емоционален танц, чрез който жената изразява своите чувства чрез импровизация, и създава неповторим и личен свят. За жените от Изтока този танц не е само забавление, но и приготовление за раждане. Движенията на танца се извършват с корема и бедрата, а също дланите и рамената. Извършва се също така „shimmy”, т.е. треперещо движение на бедрата, въвеждайки в треперенето също така и корема. Не трябва да се забравя и съответната ориенталска музика, чийто ритъм танцьорката изразява с тялото си, достигайки по този начин вътрешна хармония, която предава на околните. Трябва да посветите няколко години за да овладеете правилната техника на ориенталския танц. belly2

Танц, който оформя тялото

С помощта на "raks sharki", опъваме мускулите на корема, бедрата и задните части и оформяме талията, която става все по-тънка и чувствена. Влияе позитивно на кръвообращението и дишането. Помага на жените да премахнат комплексите си, да се отпуснат психически, да открият своята атрактивност и женственост.

Други предимства на ориенталските танци

  • Помагат на храносмилането – една от най-големите ползи от ориенталските танци е, че те помагат за по-бързото храносмилане. Въртенето на корема и движението на торса в ориенталските танци имат много по-голям ефект от другите упражнения, що се отнася до подобряване на храносмилането.
  • Облекчават менструалната болка - чрез укрепване на тазовите мускули и подобряване на кръвообръщението, те правят спазмите по-малко болезнени.

Рецепти, които може да ви интересуват

Картофена салата с грах и царевица
Картофена салата с грах и царевица

Салатата е прекрасно допълнение към основното месно меню.

4 човека над 45 минути Лесно
Дип от тахин - арабски сусамен сос
Дип от тахин - арабски сусамен сос

Рецепта за дип от тахин – паста от сусамени семена с чесън и лимонов сок.

4 човека под 15 минути Лесно
Бобени кюфтенца с червен боб
Бобени кюфтенца с червен боб

Особено вкусен и питателен избор за обяд или вечеря

4 човека 15-30 минути Лесно
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан

Запържете парчетата говеждо в тигана, по 2 минути от всяка страна. Поставете парчетата говеждо филе в предварително загрята на 160°C фурна за 5 минути. Махнете от фурната, подправете със сол и пипер и отстранете.

2 човека под 15 минути Умерено
Кючек

От няколко години насам все повече жени, вместо аеробика или фитнес избират кючека, който също така подсилва мускулите и стяга тялото.

Какво представлява кючекът?

Това е много емоционален танц, чрез който жената изразява своите чувства чрез импровизация, и създава неповторим и личен свят. За жените от Изтока този танц не е само забавление, но и приготовление за раждане. Движенията на танца се извършват с корема и бедрата, а също дланите и рамената. Извършва се също така „shimmy”, т.е. треперещо движение на бедрата, въвеждайки в треперенето също така и корема. Не трябва да се забравя и съответната ориенталска музика, чийто ритъм танцьорката изразява с тялото си, достигайки по този начин вътрешна хармония, която предава на околните. Трябва да посветите няколко години за да овладеете правилната техника на ориенталския танц. belly2

Танц, който оформя тялото

С помощта на "raks sharki", опъваме мускулите на корема, бедрата и задните части и оформяме талията, която става все по-тънка и чувствена. Влияе позитивно на кръвообращението и дишането. Помага на жените да премахнат комплексите си, да се отпуснат психически, да открият своята атрактивност и женственост.

Други предимства на ориенталските танци

  • Помагат на храносмилането – една от най-големите ползи от ориенталските танци е, че те помагат за по-бързото храносмилане. Въртенето на корема и движението на торса в ориенталските танци имат много по-голям ефект от другите упражнения, що се отнася до подобряване на храносмилането.
  • Облекчават менструалната болка - чрез укрепване на тазовите мускули и подобряване на кръвообръщението, те правят спазмите по-малко болезнени.