Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как правилно да съчетаваме зеленчуците в диетата? Вкусните броколи, спанак и тиква

 

Сьомга и броколи – подсилване на костите

Сьомгата съдържа калций, магнезий, витамин D, а също така ценните Омега 3 киселини, които в комбинация със селена и хрома съдържащи се в броколите, имат добро влияние върху нашите кости. Ако Ви липсва физическа активност, препоръчително е да опитате тази комбинация. Това е първата крачка, за да избегнете появата на остеопороза в бъдеще.
Спанак и чушка за анемия

Постоянно сте сънени и уморени? Възможно е да Ви липсва желязо - това е пътят към анемията. Затова посегнете към спанака (през зимата може да използвате замразен) и да хапвате чушка, която е богата на витамин С. Благодарение на нея Вашият организъм по-добре ще усвои желязото.

 

Целина и ядки за здрава коса и кожа

Салатата действа по-добре от балсам за коса и крем за лице. Ядките са само здраве. Съдържат много витамини, здравословни мазнини и минерали. Добавете ядки към целината, а селенът, витамините B5 и H ще подсилят Вашата коса и кожа.

Тиква и кисело мляко за да се погрижим за сърцето

Как? Направете супа от тиква и добавете кисело мляко. Съдържащият се в тях калций има добро влияние върху сърцето, а бета-каротина от тиквата го предпазва от атаката на свободните радикали.

 
Портокали и кайсии за имунитет

Този десерт ще Ви вдигне на крака. Кайсиите съдържат витамин А, портокалите – витамин С. Заедно дават голяма доза антиоксиданти. Това е вашият защитен чадър в борбата не само със зимните инфекции, но също така и с по-сериозни противници: рак, диабет или перде.


Рецепти, които може да ви интересуват

Кремообразна паста с грах и аспержи
Кремообразна паста с грах и аспержи

Ако ви се хапва вкусна паста, тази рецепта е за вас! Тя е лесна за приготвяне и ще жадувате за още една порция.

2 човека 15-30 минути Лесно
Пролетни оризови ролца със зеленчуци
Пролетни оризови ролца със зеленчуци

просто просто вкусно ястие!

3 човека 30-45 минути Умерено
Erwtensoep – Холандска грахова супа
Erwtensoep – Холандска грахова супа

Erwtensoep наричана още Snert – много известна в Холандия супа от зелен олющен грах.

6 човека над 45 минути Трудно
Ориз с боб по карибски
Ориз с боб по карибски

Рецепта за ориз с боб, ястие от карибската кухня.

4 човека над 45 минути Лесно
Как правилно да съчетаваме зеленчуците в диетата? Вкусните броколи, спанак и тиква
 

Сьомга и броколи – подсилване на костите

Сьомгата съдържа калций, магнезий, витамин D, а също така ценните Омега 3 киселини, които в комбинация със селена и хрома съдържащи се в броколите, имат добро влияние върху нашите кости. Ако Ви липсва физическа активност, препоръчително е да опитате тази комбинация. Това е първата крачка, за да избегнете появата на остеопороза в бъдеще.
Спанак и чушка за анемия

Постоянно сте сънени и уморени? Възможно е да Ви липсва желязо - това е пътят към анемията. Затова посегнете към спанака (през зимата може да използвате замразен) и да хапвате чушка, която е богата на витамин С. Благодарение на нея Вашият организъм по-добре ще усвои желязото.

 

Целина и ядки за здрава коса и кожа

Салатата действа по-добре от балсам за коса и крем за лице. Ядките са само здраве. Съдържат много витамини, здравословни мазнини и минерали. Добавете ядки към целината, а селенът, витамините B5 и H ще подсилят Вашата коса и кожа.

Тиква и кисело мляко за да се погрижим за сърцето

Как? Направете супа от тиква и добавете кисело мляко. Съдържащият се в тях калций има добро влияние върху сърцето, а бета-каротина от тиквата го предпазва от атаката на свободните радикали.

 
Портокали и кайсии за имунитет

Този десерт ще Ви вдигне на крака. Кайсиите съдържат витамин А, портокалите – витамин С. Заедно дават голяма доза антиоксиданти. Това е вашият защитен чадър в борбата не само със зимните инфекции, но също така и с по-сериозни противници: рак, диабет или перде.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description