Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.


Рецепти, които може да ви интересуват

Гаспачо - испанска студена супа от зеленчуци
Гаспачо - испанска студена супа от зеленчуци

Търсите рецепти за гаспачо? Ето една рецепта, която ще ви покаже как да приготвите тази студена испанска супа.

6 човека над 45 минути Лесно
Майонеза
Майонеза

Рецепта за майонезен сос, наричан майонеза.

4 човека 15-30 минути Лесно
Царевичен кекс
Царевичен кекс

Рецепта за египетски царевичен кекс. Невероятно е вкусен с парчета ананас от консерва.

4 човека над 45 минути Лесно
Зеленчуково суфле
Зеленчуково суфле

Вкусно ястие със страхотен вкус от комбинацията на зеленчуци и сирене. Перфектен избор за обяд или вечеря!

4 човека 30-45 минути Умерено
Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description