Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.


Рецепти, които може да ви интересуват

Кейк със зеленчуци
Кейк със зеленчуци

Вегетариански кейк със зеленчуци и сирене

10 човека над 45 минути Умерено
Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела
Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела

Нестандартно и лесно предястие за двама

2 човека 30-45 минути Лесно
Рецепта за суши с хайвер и зеленчуци
Рецепта за суши с хайвер и зеленчуци

Рецепта за суши с хайвер – ястие, с което японската кухня е омаяла целия свят.

3 човека 30-45 минути Трудно
Sauerkraut – кисело зеле
Sauerkraut – кисело зеле

Рецепта за кисело зеле. Sauerkraut, се смята за най-известното немско ястие на света.

8 човека над 45 минути Умерено
Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.