Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.


Рецепти, които може да ви интересуват

Свинско с мексикански сос
Свинско с мексикански сос

Направете времето, което прекарвате със семейството си, незабравимо вкусно!

4 човека 30-45 минути Лесно
Палачинки ала Гундел
Палачинки ала Гундел

Рецепта за палачинки ала Гундел - най-известните унгарски палачинки.

3 човека над 45 минути Умерено
Blintzes - еврейски палачинки с плънка от гъби или извара
Blintzes - еврейски палачинки с плънка от гъби или извара

Рецепта за Blintzes – палачинки с плънка, традиционно ястие на еврейската кухня.

4 човека 30-45 минути Умерено
Пилешки хапки с хавайски вкус
Пилешки хапки с хавайски вкус

Страхотна комбинация от пилешко и ананас

4 човека 15-30 минути Лесно
Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description