Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.


Рецепти, които може да ви интересуват

Ризото с грах и мента
Ризото с грах и мента

Ризото с грах и мента

2 човека 30-45 минути Умерено
Хрупкава салата с био зелен фасул
Хрупкава салата с био зелен фасул

Здравословна почерпка с био зелен фасул

2 човека 15-30 минути Лесно
Erwtensoep – Холандска грахова супа
Erwtensoep – Холандска грахова супа

Erwtensoep наричана още Snert – много известна в Холандия супа от зелен олющен грах.

6 човека над 45 минути Трудно
Зелен фасул с копър
Зелен фасул с копър

Топъл зелен фасул с чесън и много копър! Лесен за приготвяне и за наслаждаване.

2 човека 15-30 минути Лесно
Как да ядем здравословно по време на почивка?

Питателна храна

Времето за почивка обикновено e свързано с възможността за възстановяване на изхабените нерви и за задоволяване на някои прищевки на апетита.
 

Все пак, ако желаем нашият хранителен режим да не бъде нарушаван, но да имаме едно пълноценно и най-вече здравословно хранене, можем да прибегнем до някои от следните препоръки:

  • Отделете повече време за обилна закуска и пийте много течности между храненията (вода, чай)
  • Не бързайте по време на основното хранене. Така ще се нахраните със значително по-малко количество храна
  • Наблегнете на нискокалоричните храни – плодове, зеленчуци, зърнени храни с фибри и намалете употребата на алкохолни и газирани напитки, които не са заместители на водата, а са висококалорични.
  • За разлика от обилния обяд, вечерята трябва да е лека и нискокалорична – салати, плодове, мляко и др.

Не оставяйте здравословното хранене у дома, особено когато се нуждаете от истинска почивка. По този начин, целият ви организъм ще може пълноценно да се възстанови от стреса, натрупан през месеците на усилен труд.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.