Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да удвоите количеството зеленчуци във вашата вечеря?

 

1. Първо яжте салата

Започнете вашата вечеря със салата преди да сервирате основното ястие – това ще ви накара да ядете по-здравословно и ще запълни стомаха ви със хранителна салата, което оставя по-малко място за храните с по-високо калорийно съдържание.

2. Смесете зеленчуците с основното ястие

Ако приготвяте една от рецептите за паста със зеленчуци, добавете малко нарязано броколи или стрит пипер към вашите макарони със сирене. Или пък смесете карфиол към картофеното ви пюре – ще стане много по-вкусно.

3.Печете зеленчуците
Ако не харесвате задушени бобови растения, опитайте да ги изпечете в зехтин и се добавете изцеден лимонов сок и балсамов оцет и една супена лъжица нискомаслено сирене. Използвайте всички здравословни храни, които можете да намерите в хладилника (например пащърнак, моркови, лук и др.). Поръсете със зехтин, сол и черен пипер и някои билки. Печете около 30 минути, докато станат по-меки.

Резултатът е невероятно сладка вечеря, която е много трайна, така че можете да направите големи партиди и те да ви служат през цялата седмица. Консумирате допълнително зеленчуци за вечеря и при това сте спестили своето време за приготвяне наполовина!

А защо не вкусен десерт с плодове? Разбъркайте малки парченца плодове и мюсли в кисело мляко и това ще ви служи като питателен десерт. С толкова много вкусни вегетариански рецепти, е наистина лесно да се приготвят здравословни ястия за вечеря.


Рецепти, които може да ви интересуват

Печена сьомга с микс от зелен и жълт фасул
Печена сьомга с микс от зелен и жълт фасул

Здравословна и вкусна комбинация от зелен и жълт фасул със сьомга и песто сос! Идеално ястие за лека вечеря.

2 човека 30-45 минути Лесно
Картофена салата с грах и царевица
Картофена салата с грах и царевица

Салатата е прекрасно допълнение към основното месно меню.

4 човека над 45 минути Лесно
Огретен от карфиол с гриловано свинско
Огретен от карфиол с гриловано свинско

Лесна и вкусна рецепта

2 човека 30-45 минути Лесно
Ризото с гъби, сушени домати и рукола
Ризото с гъби, сушени домати и рукола

Вкусна и лесна за изпълнение рецепта за свежо ризото с гъби

2 човека 30-45 минути Умерено
Как да удвоите количеството зеленчуци във вашата вечеря?
 

1. Първо яжте салата

Започнете вашата вечеря със салата преди да сервирате основното ястие – това ще ви накара да ядете по-здравословно и ще запълни стомаха ви със хранителна салата, което оставя по-малко място за храните с по-високо калорийно съдържание.

2. Смесете зеленчуците с основното ястие

Ако приготвяте една от рецептите за паста със зеленчуци, добавете малко нарязано броколи или стрит пипер към вашите макарони със сирене. Или пък смесете карфиол към картофеното ви пюре – ще стане много по-вкусно.

3.Печете зеленчуците
Ако не харесвате задушени бобови растения, опитайте да ги изпечете в зехтин и се добавете изцеден лимонов сок и балсамов оцет и една супена лъжица нискомаслено сирене. Използвайте всички здравословни храни, които можете да намерите в хладилника (например пащърнак, моркови, лук и др.). Поръсете със зехтин, сол и черен пипер и някои билки. Печете около 30 минути, докато станат по-меки.

Резултатът е невероятно сладка вечеря, която е много трайна, така че можете да направите големи партиди и те да ви служат през цялата седмица. Консумирате допълнително зеленчуци за вечеря и при това сте спестили своето време за приготвяне наполовина!

А защо не вкусен десерт с плодове? Разбъркайте малки парченца плодове и мюсли в кисело мляко и това ще ви служи като питателен десерт. С толкова много вкусни вегетариански рецепти, е наистина лесно да се приготвят здравословни ястия за вечеря.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description