Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да удвоите количеството зеленчуци във вашата вечеря?

 

1. Първо яжте салата

Започнете вашата вечеря със салата преди да сервирате основното ястие – това ще ви накара да ядете по-здравословно и ще запълни стомаха ви със хранителна салата, което оставя по-малко място за храните с по-високо калорийно съдържание.

2. Смесете зеленчуците с основното ястие

Ако приготвяте една от рецептите за паста със зеленчуци, добавете малко нарязано броколи или стрит пипер към вашите макарони със сирене. Или пък смесете карфиол към картофеното ви пюре – ще стане много по-вкусно.

3.Печете зеленчуците
Ако не харесвате задушени бобови растения, опитайте да ги изпечете в зехтин и се добавете изцеден лимонов сок и балсамов оцет и една супена лъжица нискомаслено сирене. Използвайте всички здравословни храни, които можете да намерите в хладилника (например пащърнак, моркови, лук и др.). Поръсете със зехтин, сол и черен пипер и някои билки. Печете около 30 минути, докато станат по-меки.

Резултатът е невероятно сладка вечеря, която е много трайна, така че можете да направите големи партиди и те да ви служат през цялата седмица. Консумирате допълнително зеленчуци за вечеря и при това сте спестили своето време за приготвяне наполовина!

А защо не вкусен десерт с плодове? Разбъркайте малки парченца плодове и мюсли в кисело мляко и това ще ви служи като питателен десерт. С толкова много вкусни вегетариански рецепти, е наистина лесно да се приготвят здравословни ястия за вечеря.


Рецепти, които може да ви интересуват

Kartoffelsalat – немска картофена салата. По желание с грах и царевица
Kartoffelsalat – немска картофена салата. По желание с грах и царевица

Основата на картофената салата - kartoffelsalat са варените картофи, към които се добавят най-различни съставки като: бекон или лук, домати или зелен грах, яйца, царевица или даже портокали.

4 човека 30-45 минути Лесно
Kугел с макарон – запеканка по  еврейски
Kугел с макарон – запеканка по еврейски

Рецепта за Кугел – традиционна еврейска запеканка печена на фурна.

8 човека над 45 минути Лесно
Салата с пиле, царевица и червен боб
Салата с пиле, царевица и червен боб

Вкусна лятна салата

2 човека 30-45 минути Лесно
Хрупкава пъстърва с моркови и броколи
Хрупкава пъстърва с моркови и броколи

Пъстърва, увита в тънки резени бекон.

4 човека 15-30 минути Лесно
Как да удвоите количеството зеленчуци във вашата вечеря?
 

1. Първо яжте салата

Започнете вашата вечеря със салата преди да сервирате основното ястие – това ще ви накара да ядете по-здравословно и ще запълни стомаха ви със хранителна салата, което оставя по-малко място за храните с по-високо калорийно съдържание.

2. Смесете зеленчуците с основното ястие

Ако приготвяте една от рецептите за паста със зеленчуци, добавете малко нарязано броколи или стрит пипер към вашите макарони със сирене. Или пък смесете карфиол към картофеното ви пюре – ще стане много по-вкусно.

3.Печете зеленчуците
Ако не харесвате задушени бобови растения, опитайте да ги изпечете в зехтин и се добавете изцеден лимонов сок и балсамов оцет и една супена лъжица нискомаслено сирене. Използвайте всички здравословни храни, които можете да намерите в хладилника (например пащърнак, моркови, лук и др.). Поръсете със зехтин, сол и черен пипер и някои билки. Печете около 30 минути, докато станат по-меки.

Резултатът е невероятно сладка вечеря, която е много трайна, така че можете да направите големи партиди и те да ви служат през цялата седмица. Консумирате допълнително зеленчуци за вечеря и при това сте спестили своето време за приготвяне наполовина!

А защо не вкусен десерт с плодове? Разбъркайте малки парченца плодове и мюсли в кисело мляко и това ще ви служи като питателен десерт. С толкова много вкусни вегетариански рецепти, е наистина лесно да се приготвят здравословни ястия за вечеря.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.