Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Как да преборим пролетната умора?

Как да преборим пролетната умора?

Така като зимната диета обикновено не е много богата на витамини, по време на прехода от зимата към пролетта, ние често страдаме от много ниски нива на енергия, не можем да се концентрираме, нямаме желание за нищо и настроението ни не е във върхова форма. Доста по-предразположени сме към настинки.

Всяка година се случва едно и също нещо с нас, но нашето здраве е в нашите ръце. С цел подобряване на начина, по който се чувстваме, по време на тези седмици трябва да се съсредоточим върху нашата диета и да приложим няколко съвета в ежедневието:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • Опитайте се да бъдете по-активни физически
  • Опитайте се да поемате толкова слънце, колкото можете - 15 минути разходка пеша около обяд може да направи чудеса
  • Не забравяйте да пиете много вода

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Зеленчукови рецепти за много енергия

Много е важно да снабдите тялото си с възможно най-много витамини, както специалистите препоръчват.

Энергетические овощные рецепты

И кой е най-добрият източник на витамини? Съблазнителни ястия с невероятни зеленчуци! Най-хубавото на зеленчуците е, че можете да ги използвате при всяко хранене на ден или дори да ги пиете във вкусно смути - замразеният спанак е просто идеален за тази цел! смузи

За всички ястия, от закуската, до обяда и вечерята можете да намерите невероятни рецепти тук.


Рецепти, които може да ви интересуват

Пай от чили царевица с месо

Пай от чили царевица с месо

Учудващо вкусна рецепта!

4 човека 30-45 минути Трудно
Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – кюфтета от мляно месо – рецептата за това ястие, домакините си предават от поколение на поколение.

4 човека 30-45 минути Умерено
Мексиканскo чили, леко пикантно, с царевичен чипс

Мексиканскo чили, леко пикантно, с царевичен чипс

Типично мексиканско ястие, готово само за 20 минути.

4 човека 15-30 минути Лесно
Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок

Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок

Рецепта за севиче – сурова морска риба с добавки.

3 човека над 45 минути Умерено
Как да преборим пролетната умора?

Как да преборим пролетната умора?

Така като зимната диета обикновено не е много богата на витамини, по време на прехода от зимата към пролетта, ние често страдаме от много ниски нива на енергия, не можем да се концентрираме, нямаме желание за нищо и настроението ни не е във върхова форма. Доста по-предразположени сме към настинки.

Всяка година се случва едно и също нещо с нас, но нашето здраве е в нашите ръце. С цел подобряване на начина, по който се чувстваме, по време на тези седмици трябва да се съсредоточим върху нашата диета и да приложим няколко съвета в ежедневието:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • Опитайте се да бъдете по-активни физически
  • Опитайте се да поемате толкова слънце, колкото можете - 15 минути разходка пеша около обяд може да направи чудеса
  • Не забравяйте да пиете много вода

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Зеленчукови рецепти за много енергия

Много е важно да снабдите тялото си с възможно най-много витамини, както специалистите препоръчват.

Энергетические овощные рецепты

И кой е най-добрият източник на витамини? Съблазнителни ястия с невероятни зеленчуци! Най-хубавото на зеленчуците е, че можете да ги използвате при всяко хранене на ден или дори да ги пиете във вкусно смути - замразеният спанак е просто идеален за тази цел! смузи

За всички ястия, от закуската, до обяда и вечерята можете да намерите невероятни рецепти тук.