Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Как да отслабнем без да гладуваме?

 

Балансирано хранене

Всеки е наясно, че диетите с гладуване не водят до желаните резултати, тъй като след прекъсването им и връщането към нормално хранене, така трудно свалените килограми се възвръщат отново, понякога дори и с добавка. За да не допуснем това да се случи, е необходимо да се научим да отслабваме без да гладуваме с помощта на балансирано хранене и здравословни храни.

От какво се състои една такава здравословна диета, която можем да приложим в ежедневието си, а не само за кратък период от време?

Ето някои видове храни, които спомагат за отслабване:

  • Най-бедно на мазнини е пилешкото месо, така че това е месото, което можете спокойно да консумирате докато сте на здравословна диета, без да се страхувате, че ще напълнеете.
  • Някои видове млечни продукти, като изварата и натуралното кисело мляко също ускоряват процеса на отслабване, особено когато са обезмаслени. Сиренето и кашкавалът не са подходящи продукти за отслабване.
  • Плодовете имат уникални свойства, които спомагат за намаляване на теглото.
  • Канелата, медът и ябълковият оцет са също мощни помощни средства за изхвърляне на излишните килограми.

Не е необходимо да се подлагате на гладуване, за да свалите няколко килограма. Това е напълно възможно чрез употребата на балансирана и здравословна диета, богата на храни, които съдействат на ефективното отслабване.


Рецепти, които може да ви интересуват

Marine salmon - здравословна маринована сьомга със салата от леща

Marine salmon - здравословна маринована сьомга със салата от леща

Рецепта за маринована сьомга със салата от леща.

3 човека над 45 минути Умерено
Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок

Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок

Рецепта за севиче – сурова морска риба с добавки.

3 човека над 45 минути Умерено
Хрупкава салата с био зелен фасул

Хрупкава салата с био зелен фасул

Здравословна почерпка с био зелен фасул

2 човека 15-30 минути Лесно
Такос с червен боб

Такос с червен боб

Ястие, което ви отвежда в Мексико и ви очарова с цветни комбинации

2 човека 30-45 минути Лесно
Как да отслабнем без да гладуваме?
 

Балансирано хранене

Всеки е наясно, че диетите с гладуване не водят до желаните резултати, тъй като след прекъсването им и връщането към нормално хранене, така трудно свалените килограми се възвръщат отново, понякога дори и с добавка. За да не допуснем това да се случи, е необходимо да се научим да отслабваме без да гладуваме с помощта на балансирано хранене и здравословни храни.

От какво се състои една такава здравословна диета, която можем да приложим в ежедневието си, а не само за кратък период от време?

Ето някои видове храни, които спомагат за отслабване:

  • Най-бедно на мазнини е пилешкото месо, така че това е месото, което можете спокойно да консумирате докато сте на здравословна диета, без да се страхувате, че ще напълнеете.
  • Някои видове млечни продукти, като изварата и натуралното кисело мляко също ускоряват процеса на отслабване, особено когато са обезмаслени. Сиренето и кашкавалът не са подходящи продукти за отслабване.
  • Плодовете имат уникални свойства, които спомагат за намаляване на теглото.
  • Канелата, медът и ябълковият оцет са също мощни помощни средства за изхвърляне на излишните килограми.

Не е необходимо да се подлагате на гладуване, за да свалите няколко килограма. Това е напълно възможно чрез употребата на балансирана и здравословна диета, богата на храни, които съдействат на ефективното отслабване.