Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Как да гриловаме и печем?

Гриловане

Все по-често чуваме, че печенето на скара е нездравословно. Въпреки това, съгласно съответните правила, тази форма на приготвяне на храната има много предимства. Добрата страна на печенето е, че не е нужно да се добавят никакви допълнителни мазнини. Времето за гриловането на  месни продукти и зеленчуци е много кратко, което не позволява на храната да губи своите ценни минерали и витамини. Също така, най-добре е да мариновате вашите продукти преди печене. Гриловането определено е по-безопасно с тези няколко важни съвета. От съществено значение е, че решетката трябва да се почиства много внимателно. Изпепелените грес и остатъци от храна от предишния празник са източник на токсични вещества. Също така е важно как и какво се пече на грил. Огнището трябва да гори равномерно. Можете също така да използвате само специален вид въглен от широколистни дървета.

How to grill and roast?

Печене

Печенето не е нищо друго, освен загряване на хранителни продукти във фурната. Това обикновено се извършва при температури между 160-250°C. Изборът на подходяща температура зависи от вида на продуктите и е важен фактор за качеството на крайния продукт. Печенето може да отнеме от няколко минути до 3-4 часа, в зависимост от вида на храната. Високата температура прави белтъка и скорбялата, съдържащи се в продукта лесни за храносмилането. По външната част на храната (която е под прякото влияние на високи температури), се формират специфични вкусови и ароматни съединения. Тези вещества, консумирани в прекомерно големи количества, могат да допринесат за много болести, включително и рак. С оглед на това, ние трябва да бъдем много внимателни, да не загорим продуктите по време на печене.


Рецепти, които може да ви интересуват

Говеждо филе върху спаначено канапе

Говеждо филе върху спаначено канапе

Вкусна рецепта с много желязо и витамини!

1 човек 30-45 минути Трудно
Вкусна салата Коулслоу

Вкусна салата Коулслоу

Рецепта за салата Коулслоу за истински ценители.

4 човека 30-45 минути Лесно
Дип от тахин - арабски сусамен сос

Дип от тахин - арабски сусамен сос

Рецепта за дип от тахин – паста от сусамени семена с чесън и лимонов сок.

4 човека под 15 минути Лесно
Сладко от кайсии

Сладко от кайсии

Мека и сладка, кайсията е вкусна не само когато е прясна, но и когато се консервира.

5 човека над 45 минути Лесно
Как да гриловаме и печем?

Гриловане

Все по-често чуваме, че печенето на скара е нездравословно. Въпреки това, съгласно съответните правила, тази форма на приготвяне на храната има много предимства. Добрата страна на печенето е, че не е нужно да се добавят никакви допълнителни мазнини. Времето за гриловането на  месни продукти и зеленчуци е много кратко, което не позволява на храната да губи своите ценни минерали и витамини. Също така, най-добре е да мариновате вашите продукти преди печене. Гриловането определено е по-безопасно с тези няколко важни съвета. От съществено значение е, че решетката трябва да се почиства много внимателно. Изпепелените грес и остатъци от храна от предишния празник са източник на токсични вещества. Също така е важно как и какво се пече на грил. Огнището трябва да гори равномерно. Можете също така да използвате само специален вид въглен от широколистни дървета.

How to grill and roast?

Печене

Печенето не е нищо друго, освен загряване на хранителни продукти във фурната. Това обикновено се извършва при температури между 160-250°C. Изборът на подходяща температура зависи от вида на продуктите и е важен фактор за качеството на крайния продукт. Печенето може да отнеме от няколко минути до 3-4 часа, в зависимост от вида на храната. Високата температура прави белтъка и скорбялата, съдържащи се в продукта лесни за храносмилането. По външната част на храната (която е под прякото влияние на високи температури), се формират специфични вкусови и ароматни съединения. Тези вещества, консумирани в прекомерно големи количества, могат да допринесат за много болести, включително и рак. С оглед на това, ние трябва да бъдем много внимателни, да не загорим продуктите по време на печене.