Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Как да гриловаме и печем?

Гриловане

Все по-често чуваме, че печенето на скара е нездравословно. Въпреки това, съгласно съответните правила, тази форма на приготвяне на храната има много предимства. Добрата страна на печенето е, че не е нужно да се добавят никакви допълнителни мазнини. Времето за гриловането на  месни продукти и зеленчуци е много кратко, което не позволява на храната да губи своите ценни минерали и витамини. Също така, най-добре е да мариновате вашите продукти преди печене. Гриловането определено е по-безопасно с тези няколко важни съвета. От съществено значение е, че решетката трябва да се почиства много внимателно. Изпепелените грес и остатъци от храна от предишния празник са източник на токсични вещества. Също така е важно как и какво се пече на грил. Огнището трябва да гори равномерно. Можете също така да използвате само специален вид въглен от широколистни дървета.

How to grill and roast?

Печене

Печенето не е нищо друго, освен загряване на хранителни продукти във фурната. Това обикновено се извършва при температури между 160-250°C. Изборът на подходяща температура зависи от вида на продуктите и е важен фактор за качеството на крайния продукт. Печенето може да отнеме от няколко минути до 3-4 часа, в зависимост от вида на храната. Високата температура прави белтъка и скорбялата, съдържащи се в продукта лесни за храносмилането. По външната част на храната (която е под прякото влияние на високи температури), се формират специфични вкусови и ароматни съединения. Тези вещества, консумирани в прекомерно големи количества, могат да допринесат за много болести, включително и рак. С оглед на това, ние трябва да бъдем много внимателни, да не загорим продуктите по време на печене.


Рецепти, които може да ви интересуват

Бурата с царевица и песто

Бурата с царевица и песто

Изумително вкусна и лесна рецепта

2 човека 15-30 минути Лесно
Такос с червен боб

Такос с червен боб

Ястие, което ви отвежда в Мексико и ви очарова с цветни комбинации

2 човека 30-45 минути Лесно
Зеленчукова салата с картофи, грах и царевица

Зеленчукова салата с картофи, грах и царевица

Зеленчуковата салата е известна и обичана от всички поляци.

6 човека над 45 минути Лесно
Фалафел с цвекло

Фалафел с цвекло

Внимание: нарязаното на парчета цвекло може да се замени с нарязано на кубчета цвекло

2 човека 15-30 минути Умерено
Как да гриловаме и печем?

Гриловане

Все по-често чуваме, че печенето на скара е нездравословно. Въпреки това, съгласно съответните правила, тази форма на приготвяне на храната има много предимства. Добрата страна на печенето е, че не е нужно да се добавят никакви допълнителни мазнини. Времето за гриловането на  месни продукти и зеленчуци е много кратко, което не позволява на храната да губи своите ценни минерали и витамини. Също така, най-добре е да мариновате вашите продукти преди печене. Гриловането определено е по-безопасно с тези няколко важни съвета. От съществено значение е, че решетката трябва да се почиства много внимателно. Изпепелените грес и остатъци от храна от предишния празник са източник на токсични вещества. Също така е важно как и какво се пече на грил. Огнището трябва да гори равномерно. Можете също така да използвате само специален вид въглен от широколистни дървета.

How to grill and roast?

Печене

Печенето не е нищо друго, освен загряване на хранителни продукти във фурната. Това обикновено се извършва при температури между 160-250°C. Изборът на подходяща температура зависи от вида на продуктите и е важен фактор за качеството на крайния продукт. Печенето може да отнеме от няколко минути до 3-4 часа, в зависимост от вида на храната. Високата температура прави белтъка и скорбялата, съдържащи се в продукта лесни за храносмилането. По външната част на храната (която е под прякото влияние на високи температури), се формират специфични вкусови и ароматни съединения. Тези вещества, консумирани в прекомерно големи количества, могат да допринесат за много болести, включително и рак. С оглед на това, ние трябва да бъдем много внимателни, да не загорим продуктите по време на печене.