Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Фитбол

Жена с червена топка фитбол подскача
 
 

От 40 години топката се използва за рехабилитация на хора, които имат болки в гръбначния стълб или неврологични заболявания. Сравнително неотдавна фитболът официално се задоми в гимнастическите салони и стана достъпен за тези, които биха искали да отслабнат и да стегнат мускулите, които отговарят за поддържането на правилната стойка на тялото.

 

Топка за забавление и не само 

Упражнения с голяма винилова топка, напомнящи детска игра, влияят позитивно върху настроението, въпреки че това не е единственото им преимущество. Върху цветните топки може да се седи, лежи, а даже да се скача. Могат да се използват по различен начин в различни ситуации, което много разнообразява тренировката във фитнес клуба. Техните размери са от 35 до 180 см в диаметър. Основната цел на упражненията е раздвижване на дълбоко поставените мускулни групи, които позволяват поддържането на равновесие върху топката. В различните страни може да се срещнете с различни наименования, напр. swissball, gymball, bodyball, peziball, но приложението е едно и също. Благодарение на топката е възможна безопасна тренировка свързана с невероятно забавление, особено препоръчителна за възрастни хора, по време на бременност и след раждане.

Плюсове на упражненията с топка:

  • Издържливост, сила и подвижност; подобряване на физическа кондиция.
  • Упражненията са насочени към оформянето на правилната стойка, поддържане на равновесие и координация на движенията.
  • Упражненията могат да се извършват както в клуб с инструктор, така и вкъщи.
  • Топката ще помогне да въведете много движение във всекидневието си, упражненията са забавни и ще имате желание да се връщате към тях.

Рецепти, които може да ви интересуват

Aлфахорес - aржентински бисквити с тофу
Aлфахорес - aржентински бисквити с тофу

В много латиноамерикански страни и Испания може да видите бисквитите Алфахорес, но във всяка страна, а даже и регион, рецептите са напълно различни.

20 човека над 45 минути Умерено
Говеждо филе върху спаначено канапе
Говеждо филе върху спаначено канапе

Вкусна рецепта с много желязо и витамини!

1 човек 30-45 минути Трудно
Паниран кашкавал - smazeny syr
Паниран кашкавал - smazeny syr

Рецепта за паниран кашкавал – невероятно лесно за приготвяне предложение от чешката кухня.

2 човека 30-45 минути Лесно
Пълнена тиква с цели гъби
Пълнена тиква с цели гъби

Трик или лакомство? Как да създадете празнична вечеря за вечерта на Хелоуин

2 човека 30-45 минути Умерено
Фитбол
Жена с червена топка фитбол подскача
 
 

От 40 години топката се използва за рехабилитация на хора, които имат болки в гръбначния стълб или неврологични заболявания. Сравнително неотдавна фитболът официално се задоми в гимнастическите салони и стана достъпен за тези, които биха искали да отслабнат и да стегнат мускулите, които отговарят за поддържането на правилната стойка на тялото.

 

Топка за забавление и не само 

Упражнения с голяма винилова топка, напомнящи детска игра, влияят позитивно върху настроението, въпреки че това не е единственото им преимущество. Върху цветните топки може да се седи, лежи, а даже да се скача. Могат да се използват по различен начин в различни ситуации, което много разнообразява тренировката във фитнес клуба. Техните размери са от 35 до 180 см в диаметър. Основната цел на упражненията е раздвижване на дълбоко поставените мускулни групи, които позволяват поддържането на равновесие върху топката. В различните страни може да се срещнете с различни наименования, напр. swissball, gymball, bodyball, peziball, но приложението е едно и също. Благодарение на топката е възможна безопасна тренировка свързана с невероятно забавление, особено препоръчителна за възрастни хора, по време на бременност и след раждане.

Плюсове на упражненията с топка:

  • Издържливост, сила и подвижност; подобряване на физическа кондиция.
  • Упражненията са насочени към оформянето на правилната стойка, поддържане на равновесие и координация на движенията.
  • Упражненията могат да се извършват както в клуб с инструктор, така и вкъщи.
  • Топката ще помогне да въведете много движение във всекидневието си, упражненията са забавни и ще имате желание да се връщате към тях.