Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Диета "Пет пъти на ден"

Яжте бавно

Тази диета помага да запазите здравето, външния вид и доброто самочувствие. Благодарение на нея може да отслабнете, тъй като зеленчуците и плодовете не съдържат мазнини (освен авокадото и маслините) и не се чувства глад, тъй като зеленчуци може да ядете колкото си искате!
 
Момиче което хапва вкусна здравословна закуска

Порция - това е толкова малко

Една порция зеленчуци това наистина не е много. Диетолозите определят порцията със среден размер със следното: плодове, половин чашка зеленчукова салата, 200 мл зеленчуков или плодов сок, шепа сушени плодове.
Красиво женско лице
 

Лекарство и козметика

Само 500-700 г зеленчуци и плодове дневно ще помогнат на организма в борбата с болестите и в лечението от затлъстяване, ще забавят процеса на стареене, ще подобрят вида на кожата и косата, а не на последно място ще повдигнат и настроението ви.
Плодовете и зеленчуците съдържат ценни хранителни съставки: витамини, минерали, ензими, целулоза, антиоксиданти, затова толкова положително влияят на нашия организъм. Освен това са вкусни, имат невероятен аромат и цвят, а също така увеличават отделянето на стомашни сокове и възбуждат храносмилането.

Примерно меню:

I закуска Половин чаша зеленчуков сок (от моркови, морков-целина, домати), към сандвичите може да се добави цикория или див лук и репички. Към корнфлейкса е хубаво да се добавят пресни плодове.
II закуска Зеленчукова сала с филийка пълнозърнест хляб или филийка със салата, соеви кълнове, пресни или кисели краставички, чушка, домат.
Обяд Може да изядете като първо ястие зеленчукова супа с добавка на пресни билки (магданоз, див лук, босилек). Като второ - месо или риба с варени зеленчуци и салата. Също така е хубаво да ядете повече каша, задушени зеленчуци, поръсени със зелени подправки.
Следобедна закуска Плод Вечеря Ако не сте яли на обяд, може да хапнете супа от зеленчуци (но не с месен бульон). Към сандвичите не трябва да забравяте зеленчуците.

Рецепти, които може да ви интересуват

Пролетни оризови ролца със зеленчуци
Пролетни оризови ролца със зеленчуци

просто просто вкусно ястие!

3 човека 30-45 минути Умерено
Скариди в чеснов сос
Скариди в чеснов сос

Рецепта за скариди в чеснов сос, ястие от виетнамската кухня.

8 човека 30-45 минути Умерено
Патешки бутчета с пролетни зеленчуци
Патешки бутчета с пролетни зеленчуци

Цветна мозайка и впечатляващо ястие

2 човека над 45 минути Трудно
Салата с телешки филета и зрял боб
Салата с телешки филета и зрял боб

Чудесно ястие за лятото

2 човека 15-30 минути Трудно
Диета "Пет пъти на ден"

Яжте бавно

Тази диета помага да запазите здравето, външния вид и доброто самочувствие. Благодарение на нея може да отслабнете, тъй като зеленчуците и плодовете не съдържат мазнини (освен авокадото и маслините) и не се чувства глад, тъй като зеленчуци може да ядете колкото си искате!
 
Момиче което хапва вкусна здравословна закуска

Порция - това е толкова малко

Една порция зеленчуци това наистина не е много. Диетолозите определят порцията със среден размер със следното: плодове, половин чашка зеленчукова салата, 200 мл зеленчуков или плодов сок, шепа сушени плодове.
Красиво женско лице
 

Лекарство и козметика

Само 500-700 г зеленчуци и плодове дневно ще помогнат на организма в борбата с болестите и в лечението от затлъстяване, ще забавят процеса на стареене, ще подобрят вида на кожата и косата, а не на последно място ще повдигнат и настроението ви.
Плодовете и зеленчуците съдържат ценни хранителни съставки: витамини, минерали, ензими, целулоза, антиоксиданти, затова толкова положително влияят на нашия организъм. Освен това са вкусни, имат невероятен аромат и цвят, а също така увеличават отделянето на стомашни сокове и възбуждат храносмилането.

Примерно меню:

I закуска Половин чаша зеленчуков сок (от моркови, морков-целина, домати), към сандвичите може да се добави цикория или див лук и репички. Към корнфлейкса е хубаво да се добавят пресни плодове.
II закуска Зеленчукова сала с филийка пълнозърнест хляб или филийка със салата, соеви кълнове, пресни или кисели краставички, чушка, домат.
Обяд Може да изядете като първо ястие зеленчукова супа с добавка на пресни билки (магданоз, див лук, босилек). Като второ - месо или риба с варени зеленчуци и салата. Също така е хубаво да ядете повече каша, задушени зеленчуци, поръсени със зелени подправки.
Следобедна закуска Плод Вечеря Ако не сте яли на обяд, може да хапнете супа от зеленчуци (но не с месен бульон). Към сандвичите не трябва да забравяте зеленчуците.