Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Чист въздух, добра храна, добро самочувствие

 

Добра Храна

Зеленчуците увеличават дневния прием на витамини и намаляват обиколката на талията. Също така те са много проста за приготвяне храна, дори и за начинаещи.

Какво ви е необходимо?

Предимството на зеленчуците се състои в това, че не се нуждаят от подправки, мариноване и специални масла, които да подобрят вкуса им. Печените зеленчуци може да се приготвят по различни начини: на открито (жар), в кухнята на фурна, на скара или на тиган. Зърнените храни, картофите, брюкселскоте зеле, пащърнака, целината и морковите може да се приготвят за по-малко време, ако предварително са сварени във вода.

Почти всички зеленчуци могат да бъдат изпечени, но:

  • тиквичките,
  • патладжаните,
  • доматите,
  • чушките,
  • лютият червен пипер,
  • чесъна, праза,
  • лука,
  • гъбите,
  • сладките картофи
  • и аспержите

са особено подходящи за приготвяне на скара, тъй като не изискват много време.

Някои зеленчуци като лука, чесъна и чушките нямат нужда да се белят преди печене.

Бъдете творчески настроени, изненадайте вашите гости с барбекю от добра храна и се чувствайте добре!


Рецепти, които може да ви интересуват

Döner Kebab – Агнешко печено на скара
Döner Kebab – Агнешко печено на скара

Турско ястие с агнешко, печено на вертикална въртяща се скара, сервирано в турски хляб.

4 човека над 45 минути Лесно
Салата "Тексас" с авокадо
Салата "Тексас" с авокадо

Истинският вкус на слънчев Тексас

4 човека 15-30 минути Лесно
Спанак с гъби на фурна
Спанак с гъби на фурна

Спанак - суперхрана в изкусителна комбинация с нискокалоричните гъби на фурна!

3 човека 30-45 минути Умерено
Сьомга с уасаби — японски хрян
Сьомга с уасаби — японски хрян

Рецепта за сьомга с японски хрян „Wasabi”.

4 човека над 45 минути Умерено
Чист въздух, добра храна, добро самочувствие
 

Добра Храна

Зеленчуците увеличават дневния прием на витамини и намаляват обиколката на талията. Също така те са много проста за приготвяне храна, дори и за начинаещи.

Какво ви е необходимо?

Предимството на зеленчуците се състои в това, че не се нуждаят от подправки, мариноване и специални масла, които да подобрят вкуса им. Печените зеленчуци може да се приготвят по различни начини: на открито (жар), в кухнята на фурна, на скара или на тиган. Зърнените храни, картофите, брюкселскоте зеле, пащърнака, целината и морковите може да се приготвят за по-малко време, ако предварително са сварени във вода.

Почти всички зеленчуци могат да бъдат изпечени, но:

  • тиквичките,
  • патладжаните,
  • доматите,
  • чушките,
  • лютият червен пипер,
  • чесъна, праза,
  • лука,
  • гъбите,
  • сладките картофи
  • и аспержите

са особено подходящи за приготвяне на скара, тъй като не изискват много време.

Някои зеленчуци като лука, чесъна и чушките нямат нужда да се белят преди печене.

Бъдете творчески настроени, изненадайте вашите гости с барбекю от добра храна и се чувствайте добре!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description