Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Чист въздух, добра храна, добро самочувствие

 

Добра Храна

Зеленчуците увеличават дневния прием на витамини и намаляват обиколката на талията. Също така те са много проста за приготвяне храна, дори и за начинаещи.

Какво ви е необходимо?

Предимството на зеленчуците се състои в това, че не се нуждаят от подправки, мариноване и специални масла, които да подобрят вкуса им. Печените зеленчуци може да се приготвят по различни начини: на открито (жар), в кухнята на фурна, на скара или на тиган. Зърнените храни, картофите, брюкселскоте зеле, пащърнака, целината и морковите може да се приготвят за по-малко време, ако предварително са сварени във вода.

Почти всички зеленчуци могат да бъдат изпечени, но:

  • тиквичките,
  • патладжаните,
  • доматите,
  • чушките,
  • лютият червен пипер,
  • чесъна, праза,
  • лука,
  • гъбите,
  • сладките картофи
  • и аспержите

са особено подходящи за приготвяне на скара, тъй като не изискват много време.

Някои зеленчуци като лука, чесъна и чушките нямат нужда да се белят преди печене.

Бъдете творчески настроени, изненадайте вашите гости с барбекю от добра храна и се чувствайте добре!


Рецепти, които може да ви интересуват

Салата в буркан
Салата в буркан

Перфектната салата за пикник

2 човека 30-45 минути Лесно
Крем супа от грах с крокети от прошуто
Крем супа от грах с крокети от прошуто

Сервирана топла, крем супата от грах е истински деликатес за цялото семейство

2 човека 30-45 минути Трудно
Калалаатикко – финска запеканка с риба и картофи
Калалаатикко – финска запеканка с риба и картофи

Калалаатикко е запеканка с риба. Рецептата е от Финландия.

4 човека 30-45 минути Лесно
Салата Средиземноморски Микс
Салата Средиземноморски Микс

Чудесна салата за лятото.

4 човека 15-30 минути Лесно
Чист въздух, добра храна, добро самочувствие
 

Добра Храна

Зеленчуците увеличават дневния прием на витамини и намаляват обиколката на талията. Също така те са много проста за приготвяне храна, дори и за начинаещи.

Какво ви е необходимо?

Предимството на зеленчуците се състои в това, че не се нуждаят от подправки, мариноване и специални масла, които да подобрят вкуса им. Печените зеленчуци може да се приготвят по различни начини: на открито (жар), в кухнята на фурна, на скара или на тиган. Зърнените храни, картофите, брюкселскоте зеле, пащърнака, целината и морковите може да се приготвят за по-малко време, ако предварително са сварени във вода.

Почти всички зеленчуци могат да бъдат изпечени, но:

  • тиквичките,
  • патладжаните,
  • доматите,
  • чушките,
  • лютият червен пипер,
  • чесъна, праза,
  • лука,
  • гъбите,
  • сладките картофи
  • и аспержите

са особено подходящи за приготвяне на скара, тъй като не изискват много време.

Някои зеленчуци като лука, чесъна и чушките нямат нужда да се белят преди печене.

Бъдете творчески настроени, изненадайте вашите гости с барбекю от добра храна и се чувствайте добре!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description