Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Бял и червен боб

Червен боб

Червеният боб се препоръчва за вегетарианците като безценен източник на протеин. Научно потвърдено е, че съдържа повече протеин от месото. Червените зърна са богат източник на витамини, особено B1, който действа като антидепресант и подобрява паметта. Бобът също е богат на калий, калций и фосфор, които се грижат за нашата кръвоносна система и подобряване на здравето на нашите кости. Освен това, фасулът съдържа много желязо, фолиева киселина, селен и цинк. Тези минерали играят много важна роля за правилното функциониране на храносмилателната система, имунната система и неутрализират свободните радикали. Фибрите, които се съдържат в семената на боба помагат за премахване на излишния холестерол от организма, което влияе положително на работата на нашата сърдечно-съдовата система. Освен това, червеният фасул е богат на изофлавони - съединения, които намаляват риска от рак на простатата при мъжете и са особено полезни по време на менопаузата при жените. Ниският гликемичен индекс е друго голямо предимство на боба. Това спомага за поддържането на стабилно ниво на кръвната захар. Пигментът съдържащ се в червения боб играе важна роля на антиоксидант. White & Red Kidney Beans

Бял боб

Белият фасул също е ценен източник на растителен протеин. Този зеленчук допълва запасите от желязо, мед, цинк, фосфор, магнезий и е необходим за правилното функциониране на витамините А, Е и B в организма. Поради своите алкални качества, бобът помага за поддържане на киселинно-алкалния баланс в организма. Бобените семена също са отличен източник на фибри, които допринасят за подобряването на храносмилателната система. В допълнение, консумацията му има благоприятен ефект върху бактериалната флора в червата, правилното функциониране на панкреаса, черния дроб и дебелото черво. Беше потвърдено, че редовното присъствие на бял боб в нашата диета понижава нивата на общия холестерол в кръвта, което намалява риска от сърдечно-съдови заболявания. Освен това, този сорт фасул е естествен източник на лецитин, който има благоприятен ефект върху нервната система, концентрацията и паметта.


Рецепти, които може да ви интересуват

Хрупкава салата с био зелен фасул
Хрупкава салата с био зелен фасул

Здравословна почерпка с био зелен фасул

2 човека 15-30 минути Лесно
Говеждо на тиган с червен фасул
Говеждо на тиган с червен фасул

Високо протеиново и много ароматно ястие

2 човека 30-45 минути Умерено
Пържени летящи риби
Пържени летящи риби

Рецепта за пържени летящи риби, ястие от карибската кухня.

4 човека над 45 минути Умерено
Боб с царевица, ориз, гъби и грах
Боб с царевица, ориз, гъби и грах

Оригинална рецепта за разнообразяване на менюто Ви, подходяща за зимата.

4 човека над 45 минути Лесно
Бял и червен боб

Червен боб

Червеният боб се препоръчва за вегетарианците като безценен източник на протеин. Научно потвърдено е, че съдържа повече протеин от месото. Червените зърна са богат източник на витамини, особено B1, който действа като антидепресант и подобрява паметта. Бобът също е богат на калий, калций и фосфор, които се грижат за нашата кръвоносна система и подобряване на здравето на нашите кости. Освен това, фасулът съдържа много желязо, фолиева киселина, селен и цинк. Тези минерали играят много важна роля за правилното функциониране на храносмилателната система, имунната система и неутрализират свободните радикали. Фибрите, които се съдържат в семената на боба помагат за премахване на излишния холестерол от организма, което влияе положително на работата на нашата сърдечно-съдовата система. Освен това, червеният фасул е богат на изофлавони - съединения, които намаляват риска от рак на простатата при мъжете и са особено полезни по време на менопаузата при жените. Ниският гликемичен индекс е друго голямо предимство на боба. Това спомага за поддържането на стабилно ниво на кръвната захар. Пигментът съдържащ се в червения боб играе важна роля на антиоксидант. White & Red Kidney Beans

Бял боб

Белият фасул също е ценен източник на растителен протеин. Този зеленчук допълва запасите от желязо, мед, цинк, фосфор, магнезий и е необходим за правилното функциониране на витамините А, Е и B в организма. Поради своите алкални качества, бобът помага за поддържане на киселинно-алкалния баланс в организма. Бобените семена също са отличен източник на фибри, които допринасят за подобряването на храносмилателната система. В допълнение, консумацията му има благоприятен ефект върху бактериалната флора в червата, правилното функциониране на панкреаса, черния дроб и дебелото черво. Беше потвърдено, че редовното присъствие на бял боб в нашата диета понижава нивата на общия холестерол в кръвта, което намалява риска от сърдечно-съдови заболявания. Освен това, този сорт фасул е естествен източник на лецитин, който има благоприятен ефект върху нервната система, концентрацията и паметта.