Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Белите зеленчуци борят инфекциите

Белите зеленчуци играят огромна роля в поддържането на здравето ни. Най-важните ефекти са:

  • антибактериален ефект
  • противовъзпалителен ефект
  • диастолен ефект
  • поддържане на нивото на добрия холестерол в кръвта
  • регулиране на чревните функции

Белите зеленчуци биват оценявани за флавоноидите (антиоксиданти), алицина, веществата, които възбуждат антибактериалните реакции. Благодарение на това, те облекчават симптомите, свързани с вирусни и бактериални инфекции и дори астма. Поради високото съдържание на антиоксиданти се намалява риска от рак на дебелото черво, рак на гърдата, рак на простатата. Също така те балансират хормоналните нива, като по този начин намалява риска от рак на хормонална основа. Белите зеленчуци също могат да имат благотворен ефект върху нашата сърдечно-съдовата система. Те могат да намалят нивото на лошия холестерол в кръвта, да предотвратят хипертонията и кръвните съсиреци. В допълнение, те ефективно  регулират функцията на червата и потискат образуването на полипи на дебелото черво.

Групата на белите зеленчуци включва:

  • чесън
  • карфиол
  • бял лук
  • праз
  • цикория
  • картофи

Рецепти, които може да ви интересуват

Бобени кюфтенца с червен боб
Бобени кюфтенца с червен боб

Особено вкусен и питателен избор за обяд или вечеря

4 човека 15-30 минути Лесно
Пълнени картофи с моцарела, царевица и бекон
Пълнени картофи с моцарела, царевица и бекон

Чудесно предястие за семейни събирания.

4 човека 30-45 минути Лесно
Салата с био царевица и плодове
Салата с био царевица и плодове

Перфектна закуска за летните сутрини

2 човека под 15 минути Лесно
Зелен фасул с копър
Зелен фасул с копър

Топъл зелен фасул с чесън и много копър! Лесен за приготвяне и за наслаждаване.

2 човека 15-30 минути Лесно
Белите зеленчуци борят инфекциите

Белите зеленчуци играят огромна роля в поддържането на здравето ни. Най-важните ефекти са:

  • антибактериален ефект
  • противовъзпалителен ефект
  • диастолен ефект
  • поддържане на нивото на добрия холестерол в кръвта
  • регулиране на чревните функции

Белите зеленчуци биват оценявани за флавоноидите (антиоксиданти), алицина, веществата, които възбуждат антибактериалните реакции. Благодарение на това, те облекчават симптомите, свързани с вирусни и бактериални инфекции и дори астма. Поради високото съдържание на антиоксиданти се намалява риска от рак на дебелото черво, рак на гърдата, рак на простатата. Също така те балансират хормоналните нива, като по този начин намалява риска от рак на хормонална основа. Белите зеленчуци също могат да имат благотворен ефект върху нашата сърдечно-съдовата система. Те могат да намалят нивото на лошия холестерол в кръвта, да предотвратят хипертонията и кръвните съсиреци. В допълнение, те ефективно  регулират функцията на червата и потискат образуването на полипи на дебелото черво.

Групата на белите зеленчуци включва:

  • чесън
  • карфиол
  • бял лук
  • праз
  • цикория
  • картофи