Здравето в цифри

Полезно

Могат ли цифрите да имат влияние върху вашето здраве? Отговорът е „да”, но нямаме предвид нумерологията. Вижте кои дейности са равностойни на цяла тренировка, колко калории горят те и какво общо имат с вашата диета.

2000 – Това са стъпките

които трябва да правите всеки ден в допълнение към вашата диета, за да горите калории и да не наддавате тегло. Две хиляди стъпки означава 15 минути ходене. Достатъчно е да слезете от автобуса една спирка преди вашата и да се разходите на бърз ход до вкъщи.

100 – Трябва да намалите калориите във вашата диета със 100 на ден, ако искате да смъкнете 4-5 килограма за година. 100 калории не са много! Това например е шепа чипс, чаша безалкохолно или купичка сладкиши. Достатъчно е само да кажете „не” на такъв тип закуски.

60 – Това са допълнителни минути сън, които трябва да вземете на ден. Един допълнителен час ще увеличи вашата жизнена енергия с 25%. Вашите нива на концентрация и настроение ще се увеличат и ще бъдете по-издържливи на стреса, а това ще ви помогне и със спазването на диетата. Ако не се будите сами, а ви буди алармен часовник, това означава, че ви трябва допълнителен час сън. Ако не можете да си го осигурите през делничните дни, то задължително намерете време да си поспите през уикенда

24 – Това е броят коремни преси, с който ще ви похвалят за вашя плосък корем и в допълнение ще ви помогнат да не качвате излишни килограми. Просто си правете тренировката всеки ден!

15 – Трябва да се смеете

поне толкова пъти на ден, за да бъдете жизнени и здрави. Смехът снабдява тялото с кислород, позволява по-добра циркулация на кръвта, поддържа сърцето в добро състояние и понижава нивото на хормоните, които причиняват стрес. Тялото реагира на смеха, по същия начин, както при правене на трениравка. В смеха участват 150 вида мускули, стотина изблика на смях дневно могат да заменят часовете тренировка и допълнително да изгорят калории.

5 – Минималният брой чаши с вода, който вашето тяло изисква, за да действа нормално. Също така и диета с 5 малки храненения на ден – по този начин ще поддържате правилнито ниво на кръвна захар и ще избягвате преяждането.

2 – Броят купички със зеленчуци и плодове на ден, за да сте защитени от сърдечно-съдови заболявания и рак. Диета, богата на плодове и зеленчуци, ще ви позвои да поддържате правилното тегло.

1 – Хапването на само една пица с доматен сос седмично ще намали риска от образуване на рак. Изследвания са показали, че хората, които ядат пица редовно, не само поемат повече калории, но и са изложени на по-голям риск от ракови заболявания.

, , , , , ,