Здравословна закуска за добро начало на деня. Зеленчуци и овесени ядки

Полезно

Ежедневната здравословна закуска има огромно влияние върху нашия организъм. Научете се да съчетавате елементите в това хранене, за да Ви достави енергия за целия ден.

закуска в бяла чиния и чаша портокалов сок

Питателно хранене

За закуска изберете зеленчуци, пълнозърнест хляб, пийте натурални сокове, изстискани от плодове и не жалете млечните продукти. По време на диета консумирайте царевични или овесени ядки – те засищат и не са прекалено калорични. Избягвайте трудно смилаемите ястия. Вашата ежедневна закуска трябва да бъде преди всичко питателна и здравословна. За целта избирайте продукти богати на протеини (риба, яйца, колбаси, соя), целулоза (орехи, зеленчуци и плодове) и „добри” въглехидрати (пълнозърнест хляб, мюсли, плодове и зеленчуци). Освен здравословните плюсове, закуската трябва да се пропагандира основно сред децата и младежите, да се насърчават да водят здравословен начин на живот, тоест да включат в менюто си порция плодове и зеленчуци. Какво да направим, когато не чувстваме глад като се събудим? Най – добре е да си приготвите закуска за работното място.

Закусвайте и отслабвайте

Доказано е, че хората, които закусват са по-слаби от тези, които избягват това хранене. Нашият организъм изисква допълване на енергията, без която не е в състояние да изгаря мазнините. Гладът забавя обмяната на веществата, така не губите излишните килограми. Хора, които редовно закусват, не само по-лесно отслабват, но и поддържат подходящата телесна маса.

на закуска с цялото семейство и здравословните храни

Капацитет

Научните изследвания, проведени върху ученици, показват еднозначно, че деца, които закусват, по-лесно запомнят и имат по-малко трудности в науката. Подобно заключение може да се направи и за възрастните хора. Имате ли проблем с концентрацията на работното място, боли Ви глава или се чувствате отпаднали? Възможно е причината за това да е точно липсата на закуска. Редовното хранене, в едни същи часове, може да даде положителни резултати не само за Вашата производителност на работното място, но може и да предотврати развитието на някои болести, особено на тези, произлизащи от неправилна работа на храносмилателния тракт – язва или чревни заболявания.

, , ,