Диета за отслабване без саможертва – само по-добри пропорции, a обяд вкусен спанак

Полезно

Коя е най-добрата диета за отслабване без усилия? Обърнете внимание на това, което е в чинията ви. Много често причината за проблемите с теглото е химическият дисбаланс (голямото количество киселини) в тялото. За да възстановите баланса си е достатъчно да ядете от същите храни, но в различни пропорции.

Постоянно сте изморени, липсва ви енергия, коремът ви се е увеличил. Освен това всяка диета за отслабване, която сте опитвали не е довела до особен ефект. Опитайте да погледнете от друг ъгъл – преценете добре всичко, което слагате в чинията си. Една от причините за объркания ви метаболизъм и проблемите с теглото се оказват излишните киселини, които поемате. Някои храни, които ядете редовно, като месото, яйцата, колбасите, мазнините, сиренето и сладкишите, имат киселинно влияние върху вашето тяло, това е евентуална причина за забавяне на метаболизма и увеличаване на подкожната мазнина, което ви кара да се чувствате зле.

  • Храни с алкално влияние. Трябва да се консумират в следните пропорции: 3/4 от ястието трябва да бъдат съставени от зеленчуци (с изключение на грах и соя, които ще предизвикат образуването на киселини), плодове (с изключение на боровинките) и млечни продукти.
  • Храни с киселинно влияние в следните пропорции: 1/4 от ястието трябва да се състои от риба, колбаси, мазнини, сирене, яйца, (особено жълтък), захар и захарни изделия, ориз, макаронени изделия, овесени ядки, мюсли, пшеница, пълнозърнест хляб и ядки.

Зелен шейк – отървете се от токсините и добавете енергия

В чаша кисело мляко добавете свежа краставица, половин скилидка чесън, малко пресни ментови листа. След което добавете щипка черен пипер и сол на вкус. Оставете шейка в хладилника, за да се охлади и е готов за консумация.

Диета за отслабване с правилни пропорции

На всяко хранене трябва да поемате 3/4 алкално-формиращи храни (предимно зеленчуци и плодове) и 1/4 киселини (месо, мазнини) – това ще помогне да възвърнете химичния баланс на тялото ви и дори да изгубите около 4 килограма за седмица.

По време на диетата пийте най-малко 8 чаши течности, можете да пиете пресни зеленчуци и плодови сокове, билкови чайове, минерална вода (с ниско съдържание на минерали, тъй като в газираната вода се съдържа въглероден диоксид, който образува киселини).

Примерно меню

Закуска – купа кисело мляко (айрян или мляко) с 3 с.л. мюсли, половин чаша плодове, 1 ч.л. мед; свеж портокалов сок.

Около единадесет часа – макаронени изделия (паста) с половин консерва риба тон, смесете с 2 с.л. зелен грах. След което поръсете с билки, червена паприка, домати; чаша зелен чай.

Обяд – 2 палачинки със зеленчуков пълнеж ( 3 с.л. нарязан спанак и половин авокадо, краставица, домат, малки тиквички, 5 розички броколи и 15 грама тофу); чаша вода с половин изстискан лимон или зелен шейк.

Следобедна закуска – купа прясно нарязани зеленчуци: моркови, краставица, пипер, половин купичка кисело млечен сос с билки, 15 г варени пилешки гърди; зелен шейк.

Вечеря – 10 г атлантическа треска (или пъстърва) с подправки (черен пипер, чесън), сурови зеленчуци (половин маруля, пипер, краставица, домат, 3 репички) и задушени зеленчуци (няколко розички броколи, карфиол, моркови и цвекло на тънки жулиени), 1 с.л. зелен грах, подправена с билки, 1 ч.л. лимонов сок и зехтин; чаша билков чай.

, , , ,