• nutrients

Модерни здравословни храни през 2015 г.

Полезно

Модата и стилът ги има и в здравословното готвене. Научете повече за най-модерните решения на 2015, така че здравословните ви ястия да имат съвсем нов вид и вкус!

Пируването ще стане по-малко смело и по-планирано. Нуждата да пестите от бюджета си, без да ограничавате разнообразието от ястия на масата ще събуди кулинарна креативност. Различни ястия от зеленчуци, плодове, зърнени храни ще бъдат в основата на домашната диета. Наденички – не! Броколи – да!

Trendy healthy foods in 2015

Съвет за онези, които поддържат форма: яжте повече зеленчуци от плодове. Има повече витамини в зеленчуците (особено в зелените – замразени или пресни), отколкото в плодовете. Но толкова по-малко захар и нитрати. Съдържанието на нитрати във внесените грозде и праскови е едно от най-високите. В този случай витамините са почти изчезнали поради дългото транспортиране. Но във всеки пакет замразени зеленчуци ще откриете пълен набор от основни витамини и минерали.

Можете да ги задушите, тъй като в този случай зеленчуците запазват своя цвят, форма и вкус. Отлично е, ако имате съд за задушаване! Ако не, има още два лесни начина да готвите. Можете да използвате сито: сложете го върху тенджерата с вряща вода, добавете зеленчуците в ситото, покрийте с капак и гответе. Ако не можете да намерите сито, използвайте тензух (направете малък „хамак”, като завържете краищата за дръжките на тенджерата) и гответе при затворен капак около 15-20 минути. Обърнете внимание: не трябва да размразявате зеленчуците за уреда за готвене на пара.

, , , , , , ,