Как правилно да съчетаваме зеленчуците в диетата? Вкусните броколи, спанак и тиква.

Полезно

Знаете ли, че математиката може да бъде полезна в кухнята? Научете, какви продукти да съчетаете, за да се радвате на по-добро здраве.

Сьомга и броколи – подсилване на костите

Сьомгата съдържа калций, магнезий, витамин D, а също така ценните киселините Omega-3, които в комбинация със селен и хром скрити в броколите имат добро влияние върху нашите кости. Ако Ви липсва физическа активност, то е препоръчително да посегнете към тази комбинация. Това е първата крачка, за да избегнете в бъдеще остеопорозата.

Спанак и чушка за анемия

Постоянно сте сънени и уморени? Възможно е да Ви липсва желязо. Това е пътят към анемията. Затова посегнете към спанака (през зимата може да използвате замразен) и да хапвате чушка, която е богата на витамин С. Благодарение на нея Вашият организъм по-добре ще усвои желязото.

Целина и ядки за здрава коса и кожа

Салатата действа по-добре от балсам за коса и крем за лице. Ядките са само здраве. Съдържат много витамини, здравословни мазнини и минерали. Добавете ядки към целината, а селенът, витамините B5 и H ще подсилят Вашата коса и кожа.

Тиква и кисело мляко за да се погрижим за сърцето

Как? Направете супа от тиква с добавка на кисело мляко. Съдържащият се в тях калций има добро влияние върху сърцето, а бета-каротена от тиквата го предпазва от атаката на свободните радикали.

Портокали и кайсии за имунитет

Този десерт ще Ви вдигне на крака. Кайсиите съдържат витамин А, портокалите – витамин С. Заедно дават голяма доза антиоксиданти. Това е вашият защитен чадър в борбата не само със зимните инфекции, но също така с по-сериозни противници: рак, диабет или перде.

, , , , ,