• nutrients

Как да се справим с недостига на витамини през пролетта?

Полезно

След змините месеци често се чувстваме изморени, мрачни и не особено здрави. Бомба от витамини може да ни помогне да посрещнем пролетта и лятото в чудесно настроение.

Пролетна диета

Весенний рацион

След зимата телата ни са уморени, липсвала ни е слънчевата светлина, която повдига настроението ни и помага на тялото ни да произвежда витамин D. Храната, която ядем през зимата също често не е много богата на витамини.

Ето защо, когато зимата свършва, е важно да подсилим нашия организъм с витамини, за да сме сигурни, че ще бъдем пълни с енергия, щастливи, здрави и силни.

Важно е диетата ни да е богата на

  • млечни продукти
  • постно месо
  • пълнозърнести храни
  • плодове
  • и зеленчуци.

цельнозерновой хлеб

Витамини в зеленчуците

Зеленчуците са невероятен източник на витамини. Има толкова много прекрасни вкусни зеленчуци и те предлагат голямо разнообразие от витамини, от които тялото ни се нуждае, особено след зимата.

Замразените зеленчуци са чудесни, защото те задържат голямо количество витамини, а и са много лесни за приготвяне. Лесно е да ги превърнем в невероятни обеди и вечери!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • За да получите витамин А и К – яжте броколи, брюкселско зеле, моркови, зелен грах
  • За да получите витамин C – яжте броколи и брюкселско зеле
  • За да получите витамин D – яжте гъби

Чтобы получить витамин А и К

Какво е също много важно: Стресът пречи на витамините да се абсорбират в тялото си, така че не забравяйте – Запазете спокойствие и яжте зеленчуци!

Запазете спокойствие и яжте зеленчуци

, , , , ,