Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия

Красиво

В края на зимата и началото на пролетта нашият организъм има нужда от повече витамини и прочистване.

Есенна енергия

След като отмине Коледа и еуфорията от новогодишните празници, обикновено се чувстваме „понатежали”, липсва ни енергия и имаме проблем с кожата. В такъв случай си заслужава да се изпробва лека пролетна диета, която за седем дена ще ни възвърне доброто настроение.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия

Яжте бавно, дълго и внимателно

Също така е важна техниката за дъвчене на храната: трябва дълго и внимателно да дъвчете всяко парче и да го прокарвате с течност. Когато почувствате леко засищане, спрете да ядете. Това ще Ви позволи по-бързо да задоволите глада.

Зеленчуците трябва да се настъргват на най-ситното ренде – моркови, червено цвекло, ряпа, алабаш, репички. На по-едро ренде рендосвайте тиквичките и артишок. На тънки ленти режете зелето, лука, краставиците, копъра, целината. На по-дебели ленти – тиквичките, доматите, чушката и спанака. Така нарязаните зеленчуци ще помогнат на организма да използва колкото се може повече съдържащите се в него витамини и минерални съставки.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия

Пречистваща диета

Пролетната диета помага да пречистите организма си от отровните субстанции. Можете да я повтаряте 3-4 пъти през годината.

Пролетната диета, се основава на консумирането на нископротеинови продукти, а нейната основа са продукти богати на сложни въглехидрати и хранителна целулоза. Трябва да се ограничава консумацията на мазнини и захар.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия

Примерно меню:

I закуска
По желание може да изядете хрупкав диетичен хляб (3 филийки), 40 г пълнозърнеста питка, салата или корнфлейкс с настъргана ябълка и зеленчуци. За пиене, кафе или чай без захар

II закуска
40 г зърнеста питка и чаша зеленчуков сок без захар

Обяд
Букет от салати

Следобедна закуска
40 г пълнозърнеста питка и чаша зеленчуков сок без захар

Вечеря
По избор може да изядете 2 необелени средно големи варени картофа, малка чиния салата или зеленчукова супа

Закуска преди сън
40 г пълнозърнеста питка със зеленчуков сок без захар.
След първите два дена, менюто трябва да се разшири с мляко и млечни продукти (препоръчва се 15 г протеин дневно). За да подпомогнете прочистващия ефект на диетата, задължително пийте минимум 2 литра негазирана минерална вода дневно.Терапията не може да продължи по-дълго от 7 дни от гледна точка на съдържанието на протеини и наситени мастни киселини.

, , , , ,