Ефикасна диета за плосък корем

Красиво

Не мислете вече за плоския корем като за непостижим блян. Спазвайте диета 4 седмици, като хапвате само определени храни и се сбогувайте с мазнините по корема. След това остават само някои ограничения за запазване на резултатите.

Диета и упражнения

Ако искате да постигнете мечтата на повечето хора, а именно плосък и стегнат корем, тази диета е точно за вас. Много хора очакват, че само с упражнения ще постигнат този резултат. Това донякъде е така, но ако се храните неправилно, ще продължите да трупате мазнини в тази част на корема и той ще изглежда отпуснат. Освен за корема, тази диета е хубава за стопяване на мазнини и на дупето и краката.

shutterstock_59027143 IN

Целта на тази диета, съчетана с упражнения, е не просто загуба на тегло, но и стягане на мускулите. За да бъде тя ефективна, трябва да пиете много вода, да се въздържате от употребата на цигари и алкохол и да пиете не повече от 450 г нискомаслено прясно мляко, 150 мл неподсладен плодов сок, чай и кафе с мляко без захар. Продължителността на диетата е един месец, но и след приключването ѝ е хубаво да спазвате някои правила, а именно да консумирате продукти с ниско съдържание на мазнини и леко да повишите дневната доза калории.

Упражнения за постигане на плосък корем:

Завъртания с повдигната глава
Легнете по гръб и протегнете ръцете си настрани. Изправете краката си нагоре, като десния свиете в коляното. Сгънете лявата си ръка и поемайки си въздух, избутвайте главата си в дясно и в същото време придърпвайте десния крак към левия. Издишвайки, отпуснете крака и глава на пода. Упражнението се повтаря осем пъти, редувайки двете страни.

Навеждане и отпускане на тялото
Свийте ръцете си в лактите и се подпрете на тях така, че дланите да се опрат една в друга. Отпускайте бавно корема си към пода, оформяйки така наречения „котешки гръб”. Върнете се в изходна позиция. Поемайте въздух докато се повдигате и издишайте, когато се плъзгате надолу.  Упражнението се повтаря осем пъти.

Краката и ръцете нагоре
Изправете и опънете ръцете си. Лежейки по гръб, ги сплетете зад главата. Повдигайте бавно главата си и кръстосайте изправените в коленете крака. При повдигането на главата, поемете дълбоко дъх, след което отпуснете главата и краката и издишайте. Не трябва да отлепяте задните части и гърба от пода, когато правите упражнението. Упражнението се повтаря осем пъти.

Основните неща при диетата, която ще ни осигури плосък корем, са хранене три пъти на ден с храни, бедни на мазнини. Яденето между храненията не е препоръчително. Има и списък със забранени продукти, който включва пържени ястия, бонбони, сладкиши, олио и други мазнини, сирена (може да бъде заменено с постна извара), тлъсто месо, а също така и местни продукти като наденица и пастет.
Препоръчително е да преминете към хранителен режим от три здравословни, балансирани хранения дневно: закуска, обяд и основно ястие, състоящи се от основно ястие, гарнитура и десерт.

 

Меню

Закуска
50 г корнфлейкс с 1 лъжичка захар и 115 г пресни плодове

Обяд
Сандвич от две големи пълнозърнести филии  с 1 сварено яйце, смесено с нискокалорично кисело мляко или салатен дресинг

Основно ястие
Предястие:
сурови зеленчуци с чесново-ментов сос
Основно ястие:
кебаб с телешко и гъби
или
запеканка с макарони
или
пилав с пилешко.
Десерт:
1 опаковка нискокалоричен шоколадов мус или ягодов десерт.

, , ,