Диета – вегетарианска. За вечеря салата с царевица и зелен грах.

Модерно

Разнообразната вегетарианска диета доставя всички нужни хранителни съставки.

Без месо

Вегетарианството през последните няколко години се е преродило от малко популярен в широко приет избор на хранене и стил на живот.

Зелено ястие върху филийка поръсено с зелени парченца
Основното правилно на вегетарианската диета е да не се консумира месо под никаква форма. Храните доставящи нужните протеини са сирената, яйцата, зърнените култури, насъщно брашно и бобовите растения.

Портокал от сок  припечени  филийки и корнфлекс

Да свалим излишните килограми

Всяка смяна на диетата води поне до моментно намаляване на теглото, особено в начален период, но преминаването на вегетарианска диета гарантира намаляване на теглото за постоянно, при условие, че ще спазвате препоръките.

През последните две десетилетия е настъпило голямо развитие на научните изследвания в областта на храненето, а също така начините на лекуване и предотвратяване на болести с помощта на диета.За избора на диета ще решите сами.

Меню

Закуска
Нискомаслено кисело мляко, купа пълнозърнести пшеничени ядки, фреш от портокал, билков чай или 2 препечени филии с нискокалоричен мармалад, чаша сок напр. с вкус на морков-ябълка-портокал.

Обяд
Спагети със спанак или вегетарианско ризото, към това – чаша доматен сок, зелена маруля полята със сос винегрет.

Вечеря
Кубети от пълнозърнест хляб с парчета авокадо, нарязан лук, домат, лимонов сок, билков чай или салата с царевица и зелен грах, чаша плодов чай.

, , , , ,