Ефикасна диета за „Пълна Промяна”

Модерно

Как да отслбна завинаги? Тази диета отговаря точно на този въпрос и е подходяща за хора, които силно желаят да постигнат пълна промяна и напълно да променят начина си на живот.

dieta-totalna-promjana
 

Ефикасна диета

Приемането на много въглехидрати означава по-голямо производство на инсулин, а той е отговорен за натрупването на мазнини в коремната област и ханша. Спасението са протеиновите храни, които отключват хормона глюкагон, който пък има обратно действие на инсулина и изгаря подкожните мазнини. Всички знаем, че спазването на диета за повече от няколко дена е изключително трудно и точно по тази причина се появява и ефекта ‘йо йо’. 
 
Хроничното изгладяване, което предизвикват повечето диети пречат на тяхната ефикасност, така като ни карат да си ‘наваксваме’ двойно от всичко след края на диетата. Ето защо направихме за вас диетата ‘пълна промяна’ – режим на хранене за всички, които са решени тотално да променят хранителните си навици и да се посветят на здравословното хранене и начин на живот. Диетата е конструирана така, че да се изолира чувството на глад, докато в същото време поемаме малко калории и подобряваме теглото и самочувствието си. Порциите са с оптимална големина, с цел да не се чувстваме ‘на диета’.

 

Какво представлява диетата “тотална промяна”?

Предлаганата диета не е толкова диета, а определяне на начин на хранене, който можете безболезнено да продължите да водите през целия си живот.
Под определението „Тотална промяна” се крие програма за здравословно хранене, което е благоприятно и не изисква толкова лишения, както „обикновените” диети.
Диета, която повече от устойчивост на чувството на глад, изисква системност и последователност на действията.
 
 

Описание на диетата, т.е. какво можем да си позволим?

Изборът на продукти зависи от количеството на съдържащите се в тях калории. Цялото изкуство се базира на правилното балансиране на храните. По-добре да се яде често и засищащо, а едновременно с това – с ниска енергийна стойност. Диетата се състои от нискокалорични продукти, богати на стойностни хранителни съставки. Идеалната препоръка за това е включването на зеленчуци и плодове към диетата.
 

Променете своя живо

С диетата трябва да си съпътстват редовните упражнения за поддържане на фигурата и преминаване към по-здравословен, активен, пълен с движение начин на живот. Затова се препоръчва да се ограничи карането на автомобил в полза на ходенето пеша. Също така си заслужава да помислите върху намаляването на стреса. Стресът в нашето всекидневие особено допринася за оформянето на неправилни, а също и вредни хранителни навици.

Примерно меню

Закуска:

бъркани яйца от 3 яйца, 2 пълнозърнести питки, 200 мл нискомаслено мляко

Втора закуска:
банан

Обяд:
сандвич с пуешко на скара – без сосове, варени зеленчуци

Следобедна закуска:
купичка ягоди, грозде или малини

Вечеря:
60 гр. варена на пара сьомга, салата, питка със зърна

, , , , , , , ,