Стил физически упражнения основани върху традиционните китайски методи, които главно са насочени към активната медитация.

Мъж и жена тренират тай чи на вън

Тай чи дава различен поглед върху физическите възможности на човека и предлага нов вид упражнения, основани върху бавните движения, които оформят тялото, разтягат и правят мускулите еластични, подобрят предимно настроението, кръвообращението, дишането, вестибуларния апарат.

Концентрация и спокойствие

Тай чи се смята за бойно изкуство, но се концентрира върху вътрешната сила, духа на човека. По време на занятията се извършват бавни движения, пълни с лекота, изящество и грация, които помагат цялото тяло да се разположи правилно.

Пълният релакс дава възможност да се концентрирате върху най-важното, да изградите вътрешно спокойствие и да задържите вашите емоции. Този метод е подходящ за всеки, независимо от пола и възрастта, не е труден, затова всеки е в състояние да научи основните и най-важни правила. Тай чи позитивно влияе на целия организма.

Това е медитация, по време на която вниманието се насочва към протичането и координацията на движенията, които трябва да се съчетаят с процеса на дишане (трябва да се диша с корема).

Разгрявка
Лесни упражнения релаксиращи мускулите, сухожилията и ставите.

Упражнения разтягащи сухожилията
Увеличават диапазона на движение в ставите. Извършват се бавни движения, координирани с дишане. Начинаещите се учат на правилна стойка и основната стъпка, а напредналите усъвършенстват бойните движения, упражнявайки се по двойки.

, , ,