Стречинг

Полезно

Стречингът дава възможност да се намали чувствителността на болка на мускулите, предотвратява травми и подпомага регенерирането след голямо натоварване.

Жена в бяло се разстяга на зелена морава

Добре е повечето аеробни упражнения да завършват с постепенни и контролирани разтягания на мускулите, което ускорява обмяната на материята. Разтягащите движения е хубаво да се правят всеки ден, може да се правят докато гледате любимата си телевизионна програма, пред компютъра или преди сън.

Разтягане – мускули в добра форма

Стречингът не отнема много време, препоръчва се за хора в различни възрасти. След тренировка, разтеглете тази група мускули, които са участвали в нея. Разтягащите упражнения могат да се извършват в различни позиции: в легнало, седящо или стоящо положение. Най-добър ефект се постига при отпускане и спокойствие, хармоничните упражнения предотвратяват различни форми на мускулна атрофия.

Няколко добри съвета:

Преди да започнете да се разтягате трябва да разгреете мускулите.

Не трябва да извършвате упражнения, които ви причиняват болка, може да чувствате лек дискомфорт, но не болка.

Трябва да се разтягате бавно, не трябва да блокирате ставите, тъй като това ще доведе до допълнително ненужно натоварване.

Не трябва да забравяте за дишането, въздухът трябва да се вдишва през носа, а да се издишва през устата.
Не може да се сравнявате с друг, всеки има своя степен на гъвкавост.

, , ,