Фитнес – фитнес програма и фитнес упражнения

Красиво

Ходенето на фитнес, изготвянето на фитнес програми и упражнения стана особено популярно през последните години. За какво е всичкия този шум? Научете тук ползите от фитнеса!

 

Всеки иска да е слаб и да се радва на добро здраве. Фитнес упражненията дават възможност за реализация на нашите мечти, но изисква време и сили. Седейки зад бюрото не променяме нашето тяло, затова е хубаво да отидем в най-близкия фитнес клуб и да започнем да се променяме!

Трудно се дефинира понятието „Фитнес”

От английски може да се преведе като „физическа възможност”, „добра кондиция”.
Това е начин на живот, в който хармонично се свързват храненето и физическата активност. Методите разработени от професионални спортисти днес са прилагани във фитнес клубовете. Тренировките, които свързват в едно аеробните упражнения и упражненията с тежести, както и подходяща диета може да се нарече фитнес.

Как изглежда фитнес програмата

Тренировката започва и завършва с аеробни упражнения. Това може да бъде каране на стационарно колело, тичане на пътечка и т.н. Това ще помогне да се редуцира мастната тъкан.

Силова тренировка. Съответно подготвен от инструктор комплект упражнения с тежести, които помагат за развиването на съответните мускулни групи.

Диета насочена към поддържане на стабилно тегло.

Най-нови тенденции във фитнеса и фитнес упражненията:

Наскоро станаха популярни така наречените високо-интензивни, интервални фитнес програми. Те са изключително ефикасни както за сваляне на килограми, така и за придобиване на сила и тонус. Много са предпочитани и от майки и заети хора, които искат отлични резултати без да прекарват много часове във фитнеса. Отличават се с кратки тренировки (12-20мин), които съчетават аеробни и други упражнения, като почивката между различните серии е много кратка. Тренировките наблягат на това да се постигне максимална интензивност за много кратко време и също така са известни като фитнес в стил ‘табата’. Изглеждат плашещи за начинаещите, но всъщност са забавни и е по-лесно да се изпълняват в дългосрочен план защото не омръзват!

Бърз резултат може да се постигне, ако тренировките са индивидуални, а тяхната цел точно определена (отслабване, оформяне на тялото, качване на телесна маса).

, , ,