Джогинг

Модерно

Бягането носи радост, бори се с депресията и повдига самочувствието. А ако смятате да отслабнете, то джогингът е най-добрият метод. Това е спорт за цял живот.

Момиче което тича на плажа

Джогингът не е нищо по-различно от бягане с ниска скорост, много известен спорт, който няма нужда нито от специално място, нито от уреди, нито от сложни групи упражнения. Може сами да си бъдете треньори и самостоятелно да решавате къде да бягате, колко дълго и по кое време на деня.

Започваме да бягаме! Хубаво е да обърнете внимание на обувките, с които искате да бягате, т.к. най-много изложени на контузии са стъпалата и колената. Това трябва да са маратонки, които са създадени за тази цел.
Дрехите трябва да бъдат удобни, може да бъде спортен екип или клин, най-важното да не затрудняват движенията, да се чувствате удобно в тях.

Ранно тичане

Най-доброто време за тичане е сутрин рано, т.к. организмът сутрин рано посяга към своите енергийни резерви, а в резултат изгаряме мастната тъкан.
Най-доброто място за бягане е гората, ако около Вас няма, то може да отидете до най-близкия парк или езеро.
Хубаво е да започнете с разгрявка, за да подготвите ставите и мускулите за натоварването и да завършите с разтягане за да получат мускулите правилна форма.
Трябва да се тича с такова темпо, че да можете свободно да дишате, а самият процес не трябва да Ви изморява, а да носи удовлетворение.

Това са лесни правила за запомняне, затова не си заслужава да чакате дълго, ако времето е хубаво, можете още днес да започнете и да почувствате предимствата на джогинга.

, , ,