Комбинирайте витамини и въглехидрати в пълнозърнести храни и зеленчукови салати

Модерно

Останете здрави тази пролет с правилната комбинация от витамини и въглехидрати. Идеи за нови зеленчукови салати.

Салата с въглехидрати и витамини за закуска

Пълнозърнестите храни са може би най-доброто, което може да изберете ако искате да наблегнете на салатите и същевременно да стоите далеч от месото.  Тялото ви по-лесно ще превръща нишестето в глюкоза с помощта на салатата и ще я преобразува в енергия, особено сутрин. В действителност, комбинацията от въглехидрати и витамини е специално предназначена да ви помогне в тази част на деня, така че тези салати трябва да се консумират като закуска.

Съвети и трикове при смесването на зеленчуци с пълнозърнести храни

Не прекалявайте, това е в основата на първото правило и то се отнася до факта, че сложни салати, без конкретен елемент преобладаващ над другите се понася по-добре от вашата система. Такива салати предлагат широк набор от добавки под формата на витамини и въглехидрати, като по този начин, те са и пълни с енергия.

Многозърнестите зърнени храни са за предпочитане, но можете да добавите и редки зърна, като киноа, камут и лимец за разнообразие. Въпреки това, не се придържайте към една и съща комбинация, а се опитвайте да редувате и разнообразявате колкото е възможно.

Използвайте колкото се може по-малко подправки; по-скоро изберете пресни билки ако искате да усетите предимствата на натуралните салати. И пълнозърнестите храни и зеленчуците са достатъчно вкусни, за да придадат силна идентичност на всяка салата. Наблегнете на суровото усещане и ви уверяваме, че скоро ще забележите ползите от такъв подход.