Зеленчуци, който не яде…

Красиво

Ако искате да се сдобиете с красив и свеж вид, здрави нокти и дълга, блестяща коса, начинът не е като харчите големи суми за хранителни добавки.

Здрави зеленчуци

Можете да си набавите полезните за организма ви хранителни вещества просто консумирайки зеленчуци в добавка към основното си хранене. Витамините и минералите, които се съдържат в тях са органични и се усвояват от организма много по-добре, отколкото от хапчетата, където те са създадени по синтетичен път.

Ето някои зеленчуци и техните основни предимства:

  • Морковите – в тях се съдържа изключително много Каротин, или витамин А, благодарение на който нашето тяло създава меланин. Ако искате да запазите своя слънчев загар по-дълго време, то със сигурност консумацията на моркови ще ви помогне. Същото важи и за доматите, както и плодовете с червен и оранжев цвят като праскови, кайсии и др.
  • Зелена салата – тя е не само вкусна, но е богата на Витамин С, изключително важен за имунната система.
  • Съдържа също така желязо, но най-богата на него е всъщност копривата, от чиято супа можете да си осигурите дневната доза прием на желязо без никакъв проблем!
, , , , ,